|
کدخبر: 31432

پرداخت دستمزد به مددجویان زندان

مدیرکل زندان‌های همدان گفت: امسال یک میلیارد تومان به مددجویان زندان‌های همدان دستمزد اشتغال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، حسن محمد یاری با تاکید بر رویکرد بازگشت سعادتمندانه به جامعه» که با حضور مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان، معاون دادستان و جمعی از مددجویان رای باز زندان‌های استان همدان در سالن آمفی تئاتر اداره کل زندان‌های همدان برگزار شد، گفت: این دومین همایشی است که تاکنون برگزار شده است.

وی خطاب به مددجویان رای باز گفت: مددجویان باید فرصت‌های به‌وجود آمده را قدر بدانند و از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند.

مدیرکل زندان‌های همدان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال ادامه داد: طی امسال اداره کل زندان‌های استان شاهد پیشرفت خوبی در بخش اشتغال و حرفه آموزی زندانیان استان بوده است.

محمد یاری افزود: طی امسال حدود یک هزار نفر اشتغال مولد داشته‌ایم و نزدیک به یک میلیارد تومان به مددجویان دستمزد پرداخت شده است.

وی خطاب به مددجویان عنوان کرد: شما مددجویان رای باز با اشتغال خود دارای درآمد هستید و به خانواده خود کمک می‌کنید پس قدر این نعمت را بدانید و آن را به راحتی از دست ندهید.

مدیرکل زندان‌های همدان عنوان کرد: بیشترین امکانات در اختیار مددجویان قرار گرفته و باید از این ظرفیت بسیار خوب و ارزشمند استفاده کرد.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان همدان نیز بابیان اینکه طی امسال نسبت به سال گذشته تعداد بیشتری از مددجویان رای باز در بیرون از زندان مشغول به کار بودند، گفت: امسال در امر اشتغال با جهشی قابل توجه‌ای روبه‌رو شدیم که امیدوارم این جهش زمینه ساز کاهش بزه شود.

کرم حکیمی خواستار رعایت قواعد و ضوابط کاری از سوی مددجویان شد و این نکته را برای آنها یادآوری کرد.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان همدان خطاب به مددجویان رای باز گفت: از فرصت فراهم شده حداکثر استفاده را داشته باشید تا زمینه بازگشت سعادتمندانه شما به آغوش جامعه فراهم شود.

معاون دادستان همدان نیز قدردانی از زحمات مدیر کل زندان‌های همدان و مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان برای برگزاری این همایش به ارائه سخنانی پرداخت و گفت: زندانیانی که در بیرون از زندان به اشتغال فعالیت دارند این فرصت را مغتنم شمرده و با تخلف و بی‌انضباطی موجب از دست رفتن این فرصت نشوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها