|
کدخبر: 23808

کرج از بن بست ترافیکی بیرون می آید

استاندار البرز بابیان اینکه تکمیل طرح کنار گذر شمالی استان نقش به‌سزایی در کاهش ترافیک دارد، گفت: بااجرای این طرح، کرج از بن‌بست ترافیکی خارج خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، محمدعلی نجفی گفت: نگاه بزرگ و عمیق از سوی شهرداری وجود داشته که برای اجرای چنین پروژه‌ای در بدو امر ۵۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی افزود: با همراهی شورای شهر کرج و تجارب ارزشمند شاهد توسعه و رونق شهر خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه نگاه‌های سیاسی و بخشی برای تکمیل این طرح وجود نداشته باشد، تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه استان، سال ۹۷ بودجه مناسبی را برای این طرح در نظر گرفته است.

نجفی در ادامه با تاکید بر توجه به اولویت‌های زیست‌ محیطی و بهبود وضعیت آلودگی هوای این استان که بخش عمده‌ای ناشی از ترددهای ملی است، افزود: کرج روزی تفرجگاه پایتخت‌نشینان بوده است، البرزنشینان در حال حاضر تاوان ترددهای چندین میلیونی را می‌دهند، این حق مردم کرج نیست و ظلمی است که بر کرجی‌ها روا می‌شود.

استاندار البرز در ادامه با تاکید بر همراهی سه قوا در این زمینه بیان کرد: آزاد راه شمال نیز با جدیت در حال تکمیل است و با بهره‌برداری بخش نخست این طرح تا فروردین ماه ترافیک قسمتی از این حوزه نیز کاهش پیدا خواهد کرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها