|
کدخبر: 80025

مراسم بزرگداشت سپهبد شهید «سلیمانی» توسط کارکنان فولاد خراسان

طی مراسمی، کارکنان مجتمع فولاد خراسان یاد و خاطره شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» علمدار جبهه مقاومت را گرامی داشتند.

گسترش‌نیوز: در پی شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» به همراه جمعی از همرزمانش، به همت مجتمع فولاد خراسان مراسم گرامیداشتی با حضور جمعی از کارکنان این مجتمع امروز در مهدیه نیشابور برگزار شد.

«کسری غفوری» مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد «سلیمانی» و یارانش اظهار کرد: اگر امروز ما در سنگر صنعت و اقتصاد کشور به راحتی انجام وظیفه می‌‌کنیم مدیون رشادت‌های مدافعان حرم و وطن هستیم.

وی در وصف سردار سلیمانی ابرازکرد: سردار و همرزمانش عزتمندانه از این دنیا به ملکوت عروج کردند. فرمانده جبهه مقاومت متعلق به ایران نبود، بلکه او متعلق به تمام ستمدیدگان و مسلمانان جهان بود و هست.

غفوری خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی ۴۰ سال خواب بر چشمانش نیامد تا ما در آرامش باشیم. من در مقابل رشادت‌های سردار جبهه مقاومت، یاران شهیدش و تمام شهدای ایران اسلامی و مدافع حرم سر تعظیم فرود می‌آورم.

مدیرعامل فولاد خراسان در پایان ضمن تسلیت مجدد به رهبر انقلاب گفت: ان‌شالله ما بتوانیم در جبهه اقتصادی راه این شهید والامقام را ادامه بدهیم و با رونق بخشیدن به اقتصاد کشور مرحمی بر دل رهبر انقلاب باشیم.

khorasansoleimanii.jpg

khorasansoleimanii1.jpg

khorasansoleimanii2.jpg

khorasansoleimanii3.jpg

khorasansoleimanii4.jpg

khorasansoleimanii5.jpg

khorasansoleimanii6.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها