|
کدخبر: 45503

شخصیت‌های سیاسی درباره ۲۲ بهمن چه گفتند؟

شخصیت‌های سیاسی و دولتمردان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

گسترش نیوز: شخصیت‌های سیاسی و دولتمردان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و درباره اهمیت این روز سخنرانی کردند.

rahpeimaii22bahman.jpg

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «ملت ایران در مصاف با دشمنان یک صدا هستند»، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قطعا دشمنان را مأیوس می‌کند. علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر تهران، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی، گفت: این راهپیمایی بسیار عظیم نشان می دهد که هیچ چیز و هیچ اقدامی مانع حضور میلیونی مردم نمی شود، دشمنان باید بفهمند که ریشه های انقلاب قوی است و در این مصاف ملت ایران یک صدا هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تردید نکنید که حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حمایت ملت از انقلاب، دشمنان را مأیوس می کند و آن ها پس از این شکست به دنبال سناریوهای دیگر می روند.

لاریجانی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دستاورد بسیار بزرگی برای کشور هم برای ادامه راه و هم حل مسائل محسوب می شود، همچنین دشمنان از این حضور پرشور درس گرفته و از رفتارهای خود دست بردارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در رابطه با اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، گفت: آن ها از این حرف های بی ربط زیاد می زنند و خیلی نباید آن را جدی گرفت.

محسن هاشمی

«محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در جریان این راهپیمایی گفت: با اتفاقات ماه های اخیر و هجوم اقتصادی رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران، فکر می کردند که مردم در چهل سالگی انقلاب اسلامی، اقدام موثری برای حمایت ازانقلاب اسلامی و انقلاب خودشان انجام نمی دهند. وی با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی اظهارداشت: مردم در این برنامه اجتماعی که حمایت جدی از انقلاب اسلامی است، شرکت کردند. هاشمی با بیان اینکه حضور مردم از دو جهت مهم است و پیام دارد، گفت: یکی از پیام ها به مسئولان کشور است که باید تقصیر را بپذیرند و سعی و تلاش داشته باشند مشکلات مردم را حل کنند. وی خاطرنشان کرد: پیام دیگر مردم به خارج از کشور و خطاب به دشمنان ایران و انقلاب اسلامی است که نگاهی غیر از نگاه مثبت دارند. دشمنان امروز می فهمند که با این مردم باید از راه مسالمت آمیز صحبت کنند.

امیر سرتیپ حاتمی

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن ، پیام محکمی است به آنهایی که آرزو داشتند، چهل سالگی انقلاب را نبینند. حضور مردم در راهپیمایی، پیام محکمی است به آنهایی که آرزو داشتند، چهل سالگی انقلاب را نبینیم.

وی ادامه داد: در واقع آنها دشمن مردم بودند و می‌خواستند مردم نیایند و حضور پیدا نکنند؛ اما مردم الحمدلله پرشور، باصلابت و با بصیرت آمده اند و پاسخ دشمن را محکم داده اند.

امیر حاتمی با بیان اینکه خدا را شاکریم که چنین روزهایی را تجربه می‌کنیم، گفت: خدا را شاکریم که شاهد این حضور پرشور در سراسر کشور هستیم و باید قدردان مردمی بود که پس از ۴۰ سال اینگونه پای انقلابشان هستند.

آیت الله آملی لاریجانی

آیت الله آملی لاریجانی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: راهپیمایی شکوهمند مردم، پیام‌های مختلفی دارد و مهمترین پیام حضور عظیم مردم به دشمنان جمهوری اسلامی خصوصاً امریکا و اذنابش است که بدانند این مردم تسلیم ناپذیرند و با فشارها و تحریم‌های ظالمانه که می‌خواستند مردم را به عقب نشینی وادارند بدانند که این مردم عقب نمی نشنیند و از ارزشهای انقلاب و حرکت عظیمی که امام راحل شروع کرده‌اند را ادامه می‌دهند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی هر روز بالنده‌تر و قدرتمندتر و در منطقه اثرگذارتر است و امروز قدرت برتر منطقه است و مقاومت در منطقه به ایران اتکا دارد. این مردم مسیر را ادامه می‌دهند و به فصل الهی قله‌های پیروزی را هر روز طی خواهند کرد و دشمنان خوار خواهند شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر