|
کدخبر: 32353

اهدای رایگان ۱۳۸۰فقره زمین کشاورزی به مردم گلستان

در راستاي منويات مقام معظم رهبري و بر اساس طرح ویژه محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای مناطق کم برخوردار و محروم كشور ۱۳۸۰ فقره از اسناد اراضي كشاورزي علوي به صورت کاملا رایگان به مردم شهرستان آق قلا در استان گلستان واگذار مي شود.

گسترش نیوز : مسعود بهادران مديركل امور استانهاي سازمان اموال و املاك بنيادمستضعفان در اين باره توضیح داد: با اجراي چهل و هشتمين مرحله از واگذاري اسناد املاك و اراضي علوي ، دو هزار سند بصورت صد در صد رايگان به مردم شريف شهرستان آق قلا در استان گلستان در روز سه شنبه ۹۷/۲/۱۸ تقدیم مي‌شود.

torkaman.jpg

بهادران با اشاره به اين كه از اين 2 هزار فقره سند كه مساحت كل آن ۱۹۳۴ هكتار و ۳۱۸ ميليارد ريال ارزش دارد ، ۱۳۸۰ فقره آن مربوط به اراضي كشاورزي است كه اهدای اين اراضي ، براي نخستين بار با اين تعداد در اين طرح بزرگ ملي و محروميت زدايي تقديم كشاورزان عزيز مناطق کم برخوردار اين منطقه خواهد شد.

وي مساحت اراضي كشاورزي را ۱۹۰۰ هكتار اعلام كرد و افزود: اراضي كشاورزي واگذار شده در اين مرحله ۲۴۰ ميليارد ريال ارزش دارد و صد در صد رايگان است. ساير اسناد اهدايي نيز ۶۲۰ فقره است كه كاربري مسكوني دارد و مساحت آن ۳۴ هكتار و ارزش تقريبي آن بالغ بر ۷۸ ميليارد ريال مي باشد كه كاملا رايگان اهداء خواهد شد.

مراسم اهداء دو هزار فقره از اسناد اراضي و املاك علوي با حضور رييس بنياد مستضعفان به همراه معاونين ، استانداراستان گلستان ، نماينده ولي فقيه در استان و ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن و تشيع ومردم عزيز منطقه بعدازظهر ۱۸ ارديبهشت ماه سالجاري در مسجد جامع روستاي انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی بنیاد مستضعفان

ارسال نظر