|
کدخبر: 47190

خانه "البغدادی" به آتش کشیده شد

تروریست‌های داعش خانه سرکرده خود را در شهرک الباغوز سوریه با هدف از بین بردن تمامی اسناد موجود در آن به آتش کشیدند.

گسترش نیوز ، یک منبع آگاه اعلام کر تروریست‌های داعش ۴ خانه را در منطقه الباغوز به آتش کشیدند تا اسناد موجود در آنها به ویژه خانه‌ای که سرکرده این تروریست‌ها چند هفته قبل در آن اقامت داشت را نابود کنند.

albaghdadi.jpg

این منبع پیش از این نیز گفته بود که تروریست‌های داعشی گذرنامه عناصر خارجی خود که در منطقه الباغوز هستند به ویژه عناصر اروپایی را از آنان گرفته‌اند. همچنین ابوبکر البغدادی پیش از ترک این منطقه مبلغ هنگفتی دلار در میان سرکردگان این گروه توزیع کرد.

به گفته منبع مذکور، پس از آغاز عملیات نیرو‌های دموکراتیک سوریه با حمایت امریکا در منطقه الباغوز یک کامیون آبی رنگ بزرگ که حامل ۲۱ خانواده از خانواده‌های عناصر سرشناس داعش بود با اسکورت نیرو‌های ویژه امریکا از منطقه به سوی مکان نامعلومی خارج شد.

همزمان با خروج این خانواده‌ها، همسر ابوبکر البغدادی و دو فرزند او نیز به وسیله خودرو‌های وابسته به نیرو‌های دموکراتیک سوریه از این منطقه خارج شدند.

منطقه دیرالزور آخرین سنگر تروریست‌های داعش در شرق دیرالزور است که نیرو‌های دموکراتیک سوریه عملیات آزادسازی آن را با حمایت امریکا آغاز کرده‌اند و تاکنون چند صد نفر از عناصر گروه تروریستی داعش تسلیم شده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر