|
کدخبر: 49238

ثبت عملکرد دولتی‌ها در سامانه اطلاعات الزامی شد

معاون اول رئیس‌جمهوری با ارسال بخشنامه‌ای، کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها را ملزم به بارگذاری اطلاعات در سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی نمود.

گسترش‌نیوز : اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس‌جمهوری با ارسال بخشنامه‌ای، کلیه شرکت‌های دولتی مشمول ماده (۴) قانون محاسبات عمومی کشور و ماده (۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۵) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را ملزم کرد تا ضمن معرفی نماینده تام‌الاختیار خود به دفتر امور شرکت‌های دولتی در وزارت امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات خود را در "سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت‌های دولتی" تکمیل و بارگذاری کنند.

وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و شرکت‌های مادرتخصصی نیز موظفند در خصوص شرکت‌های زیر مجموعه خود اقدام‌های ثبت لازم را انجام دهند.

وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز مکلف شد امکانات مورد نیاز به منظور دسترسی به این سامانه را فراهم نموده و گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی یادشده موضوع این بخشنامه را در مقاطع زمانی شش ماهه به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها