|
کدخبر: 48078

دستورات رئیس‌جمهور برای رسیدگی به مناطق سیل‌زده

رئیس‌جمهور در تماس‌های جدید با وزیر کشور و مسئولان دو استان سیل‌زده شمال کشور، دستورات تکمیلی را برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.

گسترش‌نیوز : حسن روحانی، ضمن گفت‌وگوی تلفنی با استاندار مازندران و معاون استاندار گلستان و اخذ آخرین گزارش‌ها از وضعیت جاری شدن سیل و آبگرفتگی در این دو استان و همچنین اقدامات انجام شده، به وزیر کشور دستور داد برای تکمیل و تسریع در اقدامات امدادی انجام شده، علاوه بر امکانات موجود در استان‌های سیل‌زده، تجهیزات و امکانات لازم از مناطق همجوار نیز برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک فوری و لازم به سیل‌زدگان بسیج شوند.

رئیس‌جمهور همچنین از عبدالرضا رحمانی فضلی - وزیر کشور - خواست وی نیز در اسرع وقت به همراه تیمی از مسئولان دستگاه‌های امدادی، خدماتی و اورژانس به منطقه اعزام و امکانات لازم در این دو استان و استان‌های همجوار را برای تسریع در روند کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بسیج کند.

بر اساس این گزارش، پیش از این فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برای رسیدگی به مشکلات مردم و مدیریت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پشتیبانی‌های لازم به منطقه اعزام شده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها