|
کدخبر: 45804

رئیس‌جمهور به سیرجان سفر می‌کند

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از سفر رئیس‌جمهوری به سیرجان خبر داد.

گسترش‌نیوز : مهندس ناصر تقی‌زاده گفت: رئیس‌جمهوری دوشنبه در دومین سفر خود به شهرستان سیرجان به منظور افتتاح ۱۶ پروژه در منطقه گل‌گهر به سیرجان سفر می‌کند.

وی افزود: افتتاح کارخانه مگامدول دوم آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و افتتاح کارخانه خط ۲ کنستانتره شرکت سنگ آهن گهر زمین و نیز بهره‌برداری از ۱۴ پروژه بهینه‌سازی و توسعه زیرساخت تولید در منطقه گل‌گهر از برنامه‌های سفر دکتر روحانی به سیرجان در منطقه گل‌گهر است.

تقی‌زاده ادامه داد: کارخانه مگامدول دوم آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر ظرفیت ٢ میلیون تن در سال دارد که با سرمایه‌گذاری ۱۰،۴۷۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۱۱۰۰ نفر افتتاح می‌شود؛ همچنین کارخانه خط ۲ کنسانتره شرکت سنگ‌آهن گهر زمین به ظرفیت ۲ میلیون تن در سال با سرمایه‌گذاری ۸،۰۶۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۷۰۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۴ پروژه دیگر در حوزه بهینه‌سازی و توسعه زیرساخت‌های تولید منطقه گل‌گهر می‌باشد.

وی اظهار کرد: مجموع سرمایه‌گذاری پروژه‌های قابل افتتاح و در شرف راه‌اندازی بالغ بر ۵۳،۱۹۷ میلیارد ریال می‌باشد و این طرح‌ها مجموعاً برای ۵۹۸۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم در منطقه ایجاد کرده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها