|
کدخبر: 44496

جهانگیری: همه باید مقابل ملت پاسخگو باشند

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: همه نهادهای کشور هر تصمیمی که برای آینده و سرنوشت نظام و ایران می‌گیرند باید مقابل ملت پاسخگو باشند.

گسترش‌نیوز : «اسحاق جهانگیری» صبح امروز - یکشنبه - در آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی اظهار کرد: نهادهای حاکمیتی امروز مسئولیت مهمی بر عهده دارند؛ پیش نیاز انجام وظیفه مسئولیت همه نهادها این است که در چارچوب قانون عمل کنند و پاسخگوی تصمیماتی که می‌گیرند، باشند.

وی تاکید کرد: دولت، مجلس، قوه قضاییه، مجمع تشخیص مصلحت نظام هر کدام به سهم خود در حیطه اختیارات و وظایفشان در برابر تصمیماتی که در مورد سرنوشت یک ملت و کشور می‌گیرند باید پاسخگو باشند.

جهانگیری افزود: امروز مقطعی نیست که نخبگان ایران نسبت به سرنوشت کشور احساس مسئولیت نکنند، هر جایی که لازم است باید کمک و با مردم و مسئولان گفت‌وگو کنند و اگر هم لازم شد به حاکمیت هشدار بدهند.

اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و برخی معاونان وزیر علوم در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز به کار کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها