|
کدخبر: 43685

روحانی: از اهداف خود دست برنمی‌داریم

رئیس‌جمهوری گفت: کشور در شرایط عادی و طبیعی نیست، اما از تحریم نمی‌ترسیم، عقب‌نشینی نمی‌کنیم و از اهداف خود دست برنمی‌داریم.

گسترش‌نیوز : حسن روحانی در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: شرایط کنونی کشور، توام با جنگ روانی و اقتصادی است اما، ما با این شرایط آشنا هستیم.

وی افزود: در جنگ هشت ساله و دفاع مقدس با بحران‌های زیادی روبه رو شدیم، شهید و مجروح دادیم و مناطق مسکونی و صنعتی ما بمباران شد، اما این اتفاق بخشی از مقتضیات جنگ است و نمی‌توان گفت به جنگ می‌رویم اما شهید و مجروح نمی‌دهیم.

رئیس‌جمهوری گفت: با وجود آن که آغازگر جنگ نبودیم اما با همه توان ایستادگی و مقاومت کردیم و هشت سال برابر دشمن ایستادیم.

روحانی به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: از زمان میرزای شیرازی تاکنون تلاش‌های بسیاری برای به اهتزار درآوردن پرچم اسلام و حکومت اسلامی در ایران انجام شده بود که این هدف بزرگ با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.

وی با قدردانی از همدلی، وحدت و اتحاد میان مردم و مسوولان گلستان، گفت: تلاش آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان برای تحقق این اهداف تاثیرگذار بود که وحدت و اتحاد امروز میان استاندار، مسوولان اجرایی، نمایندگان و همه مدیران استان در کنار یکدیگر بالاترین نعمت است.

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر در استانی همدلی و اتحاد باشد، همه مشکلات یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد.

روحانی اضافه کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ گلستان وجود امنیت است که اگر این نعمت در کنار همدلی و اتحاد نباشد، کارها با شکست روبه رو خواهد شد.

وی اظهار کرد: خداوند این نعمت بزرگ را در کنار اقلیم مناسب، تنوع آب و هوایی، تولید انواع محصولات کشاورزی، باغی و دامی، طبیعت، دریای خزر، کوه‌های زیبا، جلگه‌های سرسبز و مردمان خوب، از جمله جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گلستان قرار داده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها