|
کدخبر: 43679

با حضور رئیس‌جمهوری؛

اورژانس ۱۵۲ تختخوابی گرگان افتتاح شد

رئیس‌جمهوری صبح سه شنبه و در دومین روز سفر کاروان تدبیر و امید به گلستان، مرکز ۱۵۲ تختخوابی اورژانس و ترومای شهید کمال‌الدین نبوی را در بیمارستان ۵ آذر شهر گرگان راه‌اندازی کرد.

گسترش‌نیوز : حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی همچنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز در جریان روند ساخت و امکانات و خدمات درمانی این مرکز قرار گرفت.

رئیس‌جمهوری همچنین ضمن گفت‌وگو و قدردانی از تلاش کارکنان مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی، از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.

در بازدید رئیس‌جمهوری از این مرکز سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شماری از مسوولان استانی و محلی نیز حضور داشتند.

دکتر حسن روحانی پس از برگزاری آیین بهره‌برداری از این طرح درمانی استان گلستان، مورد استقبال گسترده شهروندان گرگانی قرار گرفت.

مرکز تروما و اورژانس ۱۵۲ تختخوابی شهید نبوی گرگان با زیربنای بیش از ۱۱ هزارمتر مربع و اعتبار افزون بر ۹۱۰ میلیارد ریال، بزرگترین و مجهزترین پروژه طرح تحول نظام سلامت در استان گلستان است که در کوتاه‌ترین زمان از اردیبهشت ۹۶ تا دی ۹۷ به مدت ۲۴ ماه تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

این مرکز در هفت طبقه و با بخش‌های مرکز تصویربرداری و تاسیسات، فوریت‌های پزشکی به همراه اتاق عمل اورژانس بخش احیا، بستری اورژانس، تخت بستری و شیمی درمانی و سرطان، تخت بستری جراحی، اتاق عمل، تخت بستری ICU مراقبت‌های ویژه مغز و اعصاب و فضای آموزشی و آمفی تئاتر، با تلاش دولت تدبیر و امید آماده خدمت رسانی به مردم استان گلستان است.

رئیس‌جمهوری صبح دوشنبه سفر دو روزه خود را به گلستان آغاز کرد و ظهر امروز این سفر به پایان می‌رسد.

نخستین سفر دکتر حسن روحانی به گلستان آذر ۹۳ انجام شد.

شهید کمال‌الدین نبوی از شهدای قیام ۵ آذر سال ۵۷ شهر گرگان است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها