|
کدخبر: 43622

آخرین وضعیت سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات + جدول

وزارت کشور، وزارت بهداشت و بانک مرکزی در صدر پر درخواست‌ترین دستگاه‌ها در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات قرار گرفتند.

گسترش‌نیوز : تعداد ۶۵۵۷ درخواست تاکنون در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات توسط مردم ثبت شده که از این میان اسامی ۱۰ دستگاه پر درخواست در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات منتشر شده است.

وزارت کشور با ۳۰۰، وزارت بهداشت با ۲۰۷ و بانک مرکزی با ۲۰۳ درخواست، سه دستگاه اول پردرخواست بودند.

وزارت کشور با توجه به تعداد درخواست‌ها (۳۰۰ درخواست)، بیشترین تعداد پاسخگویی ( ۲۸۵ پاسخ) را داشته است. پس از وزارت کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ۱۹۹ درخواست از میان ۲۰۷ مورد و بانک مرکزی هم به کل درخواست‌ها ( ۲۰۳ درخواست) پاسخ داده است.

همچنین وزارت امور خارجه با پاسخگویی ۱۸۸ درخواست از میان ۱۹۰ درخواست و کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با پاسخگویی ۱۸۵ مورد از میان ۱۸۸ درخواست، در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم از میان ۱۷۱ درخواست به ۱۶۰ مورد، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از میان ۱۶۹ درخواست به ۱۶۴ مورد و استانداری هرمزگان به کل ۱۶۶ درخواست پاسخ داده‌اند.

همچنین وزارت امور اقتصادی و دارایی با پاسخگویی به کل ۱۵۰ درخواست و سازمان برنامه و بودجه کشور هم با پاسخگویی ۱۴۷ درخواست از میان ۱۴۸ مورد، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

samanesadtresii.jpg

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها