|
کدخبر: 43241

نشست هم‌اندیشی شهرداران تهران

پیروز حناچی شهردار تهران که نشست هم اندیشی شهرداران این شهر پس از انقلاب اسلامی را امروز تدارک دیده بود گفت: محمدباقر قالیباف و محمود احمدی نژاد هم به این نشست دعوت شده بودند.

گسترش‌نیوز : حناچی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک به قالیباف برای ازدواج پسرش اظهار کرد: آقای قالیباف به دلیل ازدواج فرزندش و آقای ملک مدنی به دلیل اینکه مادرشان در شهر یزد در بیمارستان بودند در این جلسه حضور نداشتند.

وی اضافه کرد: به آقای احمدی نژاد نیز اطلاع رسانی شده بود.

حناچی گفت: از ۱۴ شهردار پس از انقلاب ۹ نفر در این جلسه حاضر شدند که این جلسه با محوریت انتقال تجربیات برگزار شد.

وی ادامه داد: وضعیت امروز تهران با دهه ۶۰ قابل مقایسه نیست و به نظر می‌رسد نیازمند سرمایه‌های اجتماعی بیشتری هستیم.

وی افزود: شهرداران اسبق تهران در این جلسه تجربیات خوبی را ارائه کردند که برای اداره‌ شهر از آنها حداکثر استفاده خواهد شد.

این نشست امروز ظهر در شهرداری پایتخت برگزار و برخی شهرداران اسبق تهران نقطه نظرهای خود را در زمینه توسعه امور شهری بیان کردند.

حناچی ۲۲ آبان امسال به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.

شهرداران و سرپرستان شهرداری تهران پس از انقلاب اسلامی به شرح زیر بوده اند: محمد توسلی، سید رضا زواره ای، سید کمال‌الدین نیک روش، غلامحسین دلجو، محمدکاظم سیفیان، حسین بنکدار، محمد نبی حبیبی، سیدمرتضی طباطبایی، غلامحسین کرباسچی، مرتضی الویری، محمد حقانی، محمدحسن ملک مدنی، محمدحسین مقیمی، محمود احمدی نژاد، علی سعیدلو، محمدباقر قالیباف، مصطفی سلیمی، محمدعلی نجفی، سمیع الله حسینی مکارم، سید محمد علی افشانی و اینک پیروز حناچی.

منبع: ایرنا

ارسال نظر