|
کدخبر: 40931

نیروی انتظامی، حمله تروریستی چابهار را محکوم کرد

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حادثه تروریستی چابهار پیامی صادر کرد.

گسترش‌نیوز : در متن پیام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در پی حادثه تروریستی کور صبح امروز، متاسفانه دو تن از همرزمان جان برکف فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار شهید و تعدادی از هموطنان عزیزمان نیز مجروح شدند.

بی تردید اقتدار و امنیت کشور بزرگ ایران اسلامی با این گونه اقدامات کور و ددمنشانه خدشه دار نخواهد شد و به تحقیق فرزندان غیور ملت در نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی با حمایت مومنانه قاطبه مردم بصیرکشورمان علی الخصوص هموطنان عزیز چابهاری، تروریست‌های خبیثت و منحرف و مزدور را از کرده خود پشیمان خواهند کرد.

در ادامه این پیام، با تقدیم تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدای این حادثه تروریستی و مردم شهید پرور ایران اسلامی، آمده است: هرقطره از خون این شهدای والامقام که با صلابت و شجاعت اقدام ناجوانمردانه تروریست‌های کوردل را ناکام گذاشتند، اراده ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی را برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای آن، قوی‌تر می‌کند.

در این پیام، ضمن محکوم کردن این حمله کور تروریستی، تاکید شده است: قطعاً پیگیری موضوع تا شناسایی و دستگیری عوامل اصلی طرح ریزی این حادثه تروریستی و برخورد قاطع با مسببان اصلی، در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر