|
کدخبر: 40524

روحانی به سمنان می‌رود

سرپرست استانداری سمنان گفت: مردم استان سمنان سه شنبه هفته آینده میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی خواهند بود و در شاهرود استقبال پرشوری از وی به عمل خواهد آمد.

گسترش‌نیوز : سعید ناجی روز جمعه در نشست شورای اداری استان سمنان که به مناسبت هماهنگی برنامه‌های سفر ریاست جمهوری به استان، در سرسرای پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد از دیدار رئیس‌جمهوری با مردم در شاهرود خبر داد.

ruhaani58.jpg

وی افزود: سفرهای مسوولان بیانگر علاقه آنان به مردم و میل به شناخت دقیق مشکلات هر منطقه و حل آنها با رسیدگی بیشتر و دقیق تر و نیز فرصتی برای ارزیابی عملکرد مسوولان در آن حوزه است.

ناجی با تاکید بر اینکه سفرهای استانی می‌تواند میزان سنجش علاقه مردم به نظام، مسوولان و دولت تلقی شود، تصریح کرد: بدخواهان نظام، مشروعیت آن را هدف گرفته و در این راه از تحریم، تهدید و ابزار رسانه‌ای استفاده می‌کنند.

سرپرست استانداری سمنان حفظ انسجام و همدلی و انتخاب راهکار مناسب برای برخورد با دسیسه‌های دشمنان را ضرروی دانست و ابرازکرد: باید دقت کنیم عملکرد ما به گونه‌ای نباشد که نظام را ضعیف کند این در حالیست که پایه این مشروعیت سیاسی مردم هستند و باید رضایت هرچه بیشتر آنان مد نظر قرار گیرد.

ناجی با بیان اینکه آن چه در جریان استقبال از رئیس‌جمهوری در خوی به نمایش گذاشته شد نشان دهنده مقبولیت و مشروعیت نظام و همدلی مردم است، اضافه کرد: در استان سمنان نیز همه باید کمک کنند قدرت نظام و مقبولیت آن به جهانیان نشان داده شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهوری نماد حاکمیت بین مردم و نماینده مردم در حاکمیت است، یادآور شد: باید طرح هایی که می‌تواند رضایت مردم را تأمین کند در اولویت قرار گیرد تا رفاه و آسایش آنان تامین شود.

این دومین سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان پس از سال ۹۵ است.

سرپرست استانداری سمنان اوایل هفته پیش رو جزییات بیشتری از سفر روحانی به استان سمنان ارائه خواهد کرد.

گفته می‌شود رئیس‌جمهوری پس از دیدار مردمی در شاهرود، ۱۴ آذرماه در مرکز استان سمنان حضور یافته و در اجلاس سراسری نماز سخنرانی خواهد کرد.

روحانی هم چنین برنامه‌های دیگری از جمله شرکت در جلسه شورای اداری استان سمنان خواهد داشت و بنا بر برخی نقل قول‌ها به مناسبت ۱۶ آذر در جمع دانشجویان استان نیز سخنرانی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها