|
کدخبر: 40426

دو وزیر دیگر در صف استیضاح

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیران آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری با ۶۰ و ۸۰ امضاء امروز (چهارشنبه ) تحویل هیات رئیسه مجلس می‌شود.

گسترش‌نیوز : حسین مقصودی، گفت: استیضاح وزیر علوم در ۱۱ محور تهیه شده است که مهم‌ترین آن شامل نداشتن نظارت دقیق بر دانشگاه‌های سراسر کشور، رسیدگی نکردن به اوضاع رفاهی دانشجویان، انتصابات سیاسی در دانشگاه‌ها و نیز فقدان تعیین رئیس و حتی سرپرست برای برخی دانشگاه‌ها می‌شود.

majless1.jpg

وی بیان کرد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز در ۱۰ محور از جمله اخذ وجه غیر قانونی از دانش آموزان در مدارس کشور به‌خصوص مدارس حاشیه، عدم تخصص محوری و شایسته سالاری در انتخاب مدیران، نبود عدالت در بکارگیری نیروها، رسیدگی نکردن به اوضاع و احوال معیشتی بازنشستگان، بی‌توجهی به سند بنیادین آموزش و پرورش و نبود نظارت بر مدارس غیر انتفاعی است.

مقصودی ادامه داد: نارضایتی در بین مدیران مدارس و بکارگیری مدیران مدارس به عنوان معلم در کلاس‌های درس، کاهش کیفیت آموزش و پرورش و تربیت بدنی در مدارس کشور و رسیدگی نکردن به خوابگاه‌های شبانه روزی، تغذیه، رفاه و تامین وسایل گرمایشی و سرمایشی برای دانش آموزان این خوابگاه‌ها به‌خصوص در مناطق محروم از دیگر محورهای مهم در استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها