|
کدخبر: 38454

زمان جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: صلاحیت وزیران پیشنهادی راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی در جلسه روز شنبه پنج آبان ماه انجام می‌شود و ما صلاحیت هر چهار وزیر را در این روز به پایان می‌رسانیم.

گسترش‌نیوز : محمد علی وکیلی در ابتدای جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس گفت: جلسه رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی دولت هفته آینده ساعت ۱۳ برگزار خواهد شد و ما تلاش می‌کنیم که تا آخر همان روز صلاحیت وزیران را بررسی کنیم زیرا برخی نمایندگان برای حضور در مراسم اربعین عازم کربلا هستند.

majlesss.jpg

وی افزود: البته مجلس یکشنبه آینده هم جلسه علنی دارد و به صورت عادی دستورات خود را پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: هفته بعد از اربعین ما در روزهای ۱۳ یکشنبه و ۱۴ آبان ماه دوشنبه جلسه علنی خواهیم داشت.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی امروز به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهد

جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس پس از یک ساعت و سی دقیقه جلسه غیر علنی به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس آغاز شد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه غیر علنی مجلس توضیحاتی در مورد CFT به نمایندگان ارائه کرد.

محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی برای پاسخ به سوالات علی محمد شاعری نماینده بهشهر و نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در مجلس حضور می‌یابد.

امیر حسین قاضی زاده عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد: نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس طرح یک فوریتی اصلاح بند چ ماده ۸۸ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران و طرح یک فوریتی نحوه پیگیری و رسیدگی به ارجاعات نظارتی مجلس را بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد موضوع توقف ثبت سفارشات خودرو و افزایش تعرفه واردات خوردو را بررسی می‌کنند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس نیز گفت: مجلس از ساعت ۸ صبح، جلسه‌ای غیر علنی با حضور وزیر خارجه و کارشناسان این وزارت خانه برگزار کرد.

وی افزود: در این جلسه وزیر خارجه گزارشی از روند گفت‌وگوها و مذاکرات با اروپا و کشورهای مختلف ارائه کرد. مجلس هم بعد از جمع بندی، گزارش لازم را ارائه کرده تا در نهایت با همکاری و هماهنگی حداکثر توفیق را به‌دست آورد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها