|
کدخبر: 86099

جهانگیری: اول رای بدهید بعد گله‌ کنید

معاون اول رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران، گفت: اکنون زمان گله از ردصلاحیت‌ها گذشته است و باید تلاش کنیم انتخابات باشکوه برگزار شود.

گسترش نیوز - اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در سخنانی پیرامون انتخابات پیش‌روی مجلس و اهمیت آن، گفت: هر قدر که مجلس قوی‌تر باشد و با پشتیبانی تعداد بیشتری از مردم انتخاب شود، اثرگذاری بیشتری برای حل مسائل کشور دارد‌ و می‌تواند کار‌های جدی‌تری انجام دهد.

جهانگیری در ادامه اظهارکرد: در مقطع کنونی به دلیل شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی، انتخابات مجلس از اهمیت ویژه‌تری نسبت به گذشته برخوردار است.

وی ادامه داد: مردم ایران در چهل سال گذشته نشان داده‌اند در مواقع حساس که کشور نیازمند حضور سرنوشت‌ساز آنها بوده و نیاز بوده تا مردم با حضور خود پارامترهایی را تغییر دهند، تغییر داده‌اند، اکنون نیز چشم همه به حضور مردم است و ان‌شاءالله با حضور خوب مردم در انتخابات برای حل مسائل کشور گام‌های بلندتر و جدی‌تری برداریم.

معاون اول رئیس‌جمهور درخصوص انتقاداتی که پیرامون مسئله ردصلاحیت‌ها وجود دارد؛ ابرازکرد: اکنون زمان این حرف‌ها گذشته است و باید به این فکر کنیم که انتخابات دوم اسفند باشکوه برگزار شود، البته گله‌هایی وجود دارد که بعد از انتخابات باید به آنها پرداخت و در آن خصوص صحبت کرد.

جهانگیری در پاسخ به سوالی درباره‌ی نامه یکی از فعالان محیط زیستی درخصوص اتفاقات مدت بازداشت و بازجویی از وی، تصریح کرد: این نامه را ندیدم اما حتما در جلسه آتی هیات دولت مطرح می‌کنیم و اگر لازم باشد افرادی از دولت را برای پیگیری این مورد و صحبت با رئیس قوه قضاییه در این خصوص تعیین می‌کنیم.

منبع: شفقنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها