|
کدخبر: 55453

نماینده مجلس: آقای کچل! بشین

عبدالرضا مصری که دیروز ریاست جلسه‌ی سوال از جهرمی را عهده دار بود، زمانی که قصد داشت به دولتی‌ها برای رعایت نظم جلسه تذکر دهد گفت: "اون آقای کچل کیه؟! بله؛ رییس محترم مخابرات لطفا روی صندلیتون بنشینید.

گسترش‌نیوز - جلسه علنی دیروز مجلس به ریاست علی لاریجانی و با حضور وکلای ملت در حالی آغاز شد که ساعات آغازین این جلسه نمایندگان به آرامی مشغول بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان بودند.

سوال از وزیر ارتباطات هم در دستور کار پارلمان قرار داشت و طبق برنامه ریزی هیئت رئیسه حدود ساعت ۱۰ و نیم آذری جهرمی برای پاسخگویی در صحن علنی حاضر شد، از ابتدای حضور وزیر ارتباطات نمایندگان به استقبال وی رفتند، زمانی که آذری جهرمی در مجلس حضور یافت سخنرانان جلسه علنی مشغول ارائه نطق خود بودند، اما رفت و آمد با این وزیر جوان در صحن صدای عبدالرضا مصری که در غیاب لاریجانی سومین تجربه ریاست جلسه را برعهده داشت را درآورد و وی از نمایندگانی که در مقابل وزیر تجمع کرده بودند درخواست کرد تا نظم جلسه را رعایت کنند.

چون نمایندگانی که اطراف آذری جهرمی جمع شده زیاد بودند، برای برقراری نظم جلسه گفت: «اون آقای کچل کیه؟ بله؛ شما؛ لطفا روی صندلیتون بنشینید».

با تذکر رئیس جلسه، نمایندگانی که در کنار وزیر ارتباطات حضور داشتند، به جایگاه‌های خود رفتند.

منبع: رکنا

ارسال نظر