|
کدخبر: 50329

بازتاب سخنان روحانی در رسانه‌های ترکیه

سخنان حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان در جلسه امروز هیات دولت بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ترکیه داشت.

گسترش نیوز - سخنان حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان در جلسه امروز هیات دولت بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ترکیه داشت.

HROHANI.jpg

پایگاه اینترنتی سی ان ان ترک در خبری با عنوان "پیام روحانی به امریکا: اگر مذاکره می‌خواهی تحریم‌ها را لغو کن" نوشت: حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران اعلام کرد اگر امریکا دست از فشار‌ها بردارد و عذرخواهی کند ممکن است بتوان بر سر میز مذاکره نشست.

در ادامه خبر این پایگاه اینترنتی آمده است به عقیده روحانی امریکا در خصوص نشستن بر سر میز مذاکره جدی نبوده و اصولا مذاکره‌ای که بر کذب و زورگویی تکیه دارد هیچ نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

روزنامه صباح نیز در وبگاه خود این تیتر را برای خبر خود انتخاب کرد: "روحانی: اگر تحریم‌ها لغو شود می‌توانیم مذاکره کنیم".

در خبر این روزنامه نیز به نقل از رئیس‌جمهور کشورمان آمده، امریکا باید از ایران عذرخواهی کند و بنظر نمی‌رسد هدفی در جهت مذاکره با ایران داشته باشد.

پایگاه خبری "ینی چاغ" نیز در خبری با این عنوان که "روحانی: امریکا باید عذرخواهی کند" نوشت: آقای روحانی اعلام کرد مردم ایران به خوبی می‌دانند مذاکره تنها وقتی می‌تواند امکان‌پذیر باشد که تمام فشار‌ها برطرف شده باشند.

پایگاه خبری "تی ۲۴ " نیز شرط لغو تحریم‌ها و عذرخواهی از ایران از طرف امریکا را به عنوان تیتر انتخاب کرد و نوشت: رئیس‌جمهور ایران گفت امریکا ۴۰ سال است که به اشکال مختلف به ایران حمله می‌کند، اینبار هم مانند گذشته موفق نخواهد شد.

دیگر پایگاه‌های خبری ترکیه نیز همین خبر‌ها را در صفحات اول خود پوشش دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر