|
کدخبر: 50021

گزارش ویژه گسترش نیوز؛

کدام مسئولان به فرمانده جدید سپاه تبریک گفتند؟

مقامات لشگری و کشوری در پیام‌های جداگانه به سردار سلامی تبریک گفتند.

گسترش نیوز: در پی انتصاب سردار سلامی به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری، مقامات کشوری و لشگری در پیام‌های جداگانه این انتصاب را تبریک گفتند. متن پیام‌های تبریک در این گزارش جمع آوری شده است.

تبریک روحانی به سردار سلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت "فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" را که نشان از تعهد، توانمندی و خدمات ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تا کنون دارد، تبریک می‌گویم.

امیدوارم در سایه عنایات الهی، باحضور مؤثر شما در این جایگاه مهم و بهره‌گیری هوشمندانه از ظرفیت‌های آرمانی و مأموریت‌های قانونی، و نیز توانمندی‌های پرسنل انقلابی، خدوم و مردمی سپاه، بیش از پیش شاهد همبستگی و همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و عزت روزافزون نظام اسلامی در برابر هرنوع تهدید و توطئه دشمنان، و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، در چارچوب قانون اساسی باشیم.

دوام توفیق شما را در این مسؤولیت و مقطع حساس، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

همچنین از تلاش‌های دلسوزانه و خدمات سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در دوران تصدی ایشان، تقدیر می‌کنم.

حسن روحانی. رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

تبریک جهانگیری به فرمانده جدید سپاه

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری که نشان دهنده شایستگی‌ها و تجارب ارزشمند شما در دوران مسئولیت‌های مختلف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، صمیمانه تبریک می‌گویم.

با توجه به نقش تاثیرگذار و توانمندی‌های فراوان نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند توسعه کشور (که یکی از جلوه‌های زیبای آن حضور سپاه و ارتش در جریان سیلاب‌های اخیر کشور بود)، دولت آمادگی کامل دارد، ضمن حمایت از نیروهای مسلح از این توانمندی در حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور استفاده نماید.

از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی شما در این مسئولیت مهم و خطیر را مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری. معاون اول رئیس جمهور

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی

با سلام و تحیات،

انتصاب جنابعالی به سمت "فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و قابلیت‌های سرشار آن برادر مومن انقلابی و ولایتمدار است را صمیمانه تبریک عرض مینمایم.

بی‌شک تعهد، توانمندی‌ها و شایستگی‌های ناشی از سال‌ها نقش آفرینی‌های سترگ و موثر در مدیریت‌های کلان و مسئولیتهای گوناگون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه یک دهه تصدی موفق جانشینی فرمانده کل، همراه با تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و برخورداری از زیور خلاقیت و ابتکار ؛ پشتوانه مطمئن و تعیین کننده‌ای در فراهم‌سازی بسترهای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) از جنابعالی در "ارتقای توانمندی‌های همه جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و نیز تقویت گوهر درونی سپاه یعنی تقوا و بصیرت و همچنین گسترش مدیریت‌های برخوردار از بنیه معنوی در توانایی‌های کارشناسی واعتلا فرهنگی و... برداشتن گام‌های بلند به سوی تکامل" و تعمیق هم افزایی با سایر نیروهای مسلح در پیشبرد راهبردهای دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با به شمار می‌رود.

توفیق روز افزون جنابعالی در این جایگاه خطیر و راهبردی را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

پیام آیت‌ الله رئیسی رئیس قوه قضاییه

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر محترم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با سلام و تحیت

انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی فرماندهی معظم کل قوا(دام ظله العالی) به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک می‌گویم.

این جایگاه پر افتخار برای شما که از آغازین روزهای دفاع مقدس توفیق خدمت و پاسداری در نهاد ارزشمند سپاه را داشته اید، همچون مدالی درخشان است.

اکنون که در گام دوم انقلاب قرار گرفته ایم، امیدوارم در راستای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن بر اساس منویات مقام معظم رهبری همچون گذشته موفق و منصور باشید.

انتظار می‌رود همچون ادوار گذشته همکاری دو مجموعه اثرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قوه قضاییه، در دوره مدیریت شما بتواند منشا خدمات بیش از پیش در اجرای عدالت و امنیت و افزایش اعتماد عمومی شود.»

تبریک وزیر کشور به سردار سلامی

سلام علیکم وقت بخیر

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی

سلام علیکم

افتخار انتصاب فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری را که نشان از شایستگی در پاسداری صادقانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و درایت و ایثار در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت خاضعانه به هموطنان دارد را به جنابعالی تبریک عرض نموده و از خداوند منان، توجهات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را در موفقیت و عزت برای شما خواستارم.

همچنین ضمن قدردانی از مجاهدت و خدمات ارزشمند سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در دوران تصدی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی در دیگر عرصه‌های بالنده انقلاب اسلامی دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی. وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور

ظریف انتصاب سردار سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت

«برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با سلام و تحیت؛

انتصاب جنابعالی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز فرخنده نیمه شعبان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای شما در این مسئولیت بزرگ آرزوی توفیق و سربلندی دارم».

به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا امروز در حکمی با سپاس از خدمات باارزش و ماندگار سردار سرلشکر پاسدار جعفری در فرماندهی سپاه، سردار حسین سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

شمخانی به سردار سلامی تبریک گفت

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جنابعالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشأت گرفته از تقوی، مشی جهادی و انقلابی، دانش و تجربیات موفق شما در عرصه‌های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و می‌تواند به عنوان سرمایه‌ای ارزنده مسیر تعالی مستمر نهاد مقدس سپاه را، پرشتاب تر کند.

امید است به برکت روز میلاد مولایمان حضرت ولی عصر(عج) این انتصاب شایسته منشاء برکت و خیر کثیر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و کشور عزیزمان، ایران پرافتخار باشد.

نماینده مقام معظم رهبری ودبیر شورای‌عالی امنیت ملی

دریابان علی شمخانی

وزیر دفاع انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّ اللهَ یُحِبُّ الَّذیِنَ یُقاتِلوُنَ فی سَبیلِهِ صَفّاً کَأنَّهُم بُنیَانٌ مَرصوُص

خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او جهاد می‌کنند «و از ثابت‌قدمی» گوئی بنائی پولادین و استوارند.

(صف، آیه ۴)

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

ارتقاء درجه و انتصاب جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همزمان با ایام فرخنده میلاد موفور السرور منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداه و سالروز تشکیل نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم در پرتو تجارب گرانسنگ، نگاه عالمانه، ژرف اندیشانه و روحیه انقلابی و دشمن ستیزانه جنابعالی شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

توفیقات روز افزون آن برادر ارجمندم را در سایه الطاف و عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم فرمانده کل قوا از درگاه قادر متعال خواستارم.

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سرلشکر صفوی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه در روز پانزده شعبان المعظم و ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اعطای درجه سرلشکری از سوی فرمانده معظم کل قوا را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

فرماندهی جنابعالی در سپاه که بحمدالله برخوردار از ایمان و خردمندی، تقواو اخلاص و دارای سوابق درخشان در دوران دفاع مقدس و دانش نظامی در سطوح عالی سپاه پاسداران می‌باشید، نویدبخش دوره‌ای پرافتخار در حیات طیبه سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی است.

برخورداری از اندیشه و نگاه راهبردی و شناخت عمیق شما نسبت به تغییر و تحولات محیط ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین قدرت ابتکار عمل، پیش‌بینی و پیش دستی عالمانه نسبت به رخداد‌های آینده، جنابعالی را فرمانده‌ای در طراز انقلاب کبیر اسلامی قرار داده است.

ان شاءالله در دوران فرماندهی جنابعالی شاهد تقویت، رشد و تکامل همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون از جمله اقتدار دفاعی و فرهنگی، قدرت بازدارندگی مؤثر، اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی و کمک به سازندگی کشور و رویاروئی با حوادث غیر مترقبه خواهیم بود.

اینجانب با قدرشناسی از مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بابت این انتخاب شایسته و هوشمندانه، موفقیت و سربلندی آن همرزم مؤمن، شجاع و آحاد پاسداران دلاور و سلحشور را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از ذات اقدس ربوبی مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

وزیر بهداشت انتصاب «سردار سلامی» به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت

«برادر ارجمند؛ سردار سرلشکر حسین سلامی

انتصاب حضرتعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌نمایم.

امید است تقارن این انتخاب با ولادت امیدبخش حضرت ولی عصر(عج) خیر و برکت برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.

توفیق جنابعالی را در این جایگاه مهم و مسئولیت خطیر از خداوند بزرگ مسئلت دارم».

پیام تبریک وزیر نفت به سردار سلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را از سوی مقام‌معطم رهبری، به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن جناب در اجرای این مسئولیت سنگین، توفیق مسئلت می‌کنم.

تبریک رئیس دفتر رئیس‌جمهوری به سردار سلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را بعنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا، تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال، موفقیت شما در این مسئولیت خطیر را مسئلت دارم.

برغم خواست و آرزوی بدخواهان و دشمنان نظام و ملت، عزم و اراده دولت تدبیر و امید بر تداوم همکاری و تعامل نزدیک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. اینجانب امیدوارم همکاری‌های میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات فراوانی به همراه داشته، با انتصاب جنابعالی بیش از گذشته تقویت و تداوم یابد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری

پیام تبریک صالحی به سردار سلامی

برادر گرامی، سردار سرلشکر حسین سلامی

بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

حضور شخصیتی بصیر، جامع نگر و انقلابی در این سنگر حساس و مقدس نمایانگر توانمندی، درایت و هوشمندی جنابعالی در ادامه مسیر اسلاف خود به منظور ایجاد اندیشه‌ای نو و کوششی خستگی ناپذیر در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی می‌باشد. در پایان دوام سلامتی و بهروزی جنابعالی و همکاران گرامی را در سایه توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) از درگاه احدیّت مسئلت می‌نمایم.

ولایتی، انتصاب سردار سلامی را تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با سلام

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افتخار دریافت درجه سرلشگری که نشانه اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی می‌باشد را تبریک عرض می‌نمایم.

برای جنابعالی در راستای اجرای دستورات و منویات فرمانده معظم کل قوا، پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله به سپاه در جهت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، توفیقات روز افزون مسئلت می‌نمایم.

همچنین لازم می‌دانم از زحمات سردار سرلشگر پاسدار جعفری که در جهت پیشبرد اهداف سپاه در دوره مسئولیتشان تلاش‌های فراوانی را داشته‌اند تقدیر و تشکر نمایم.

تبریک آذری‌جهرمی به سردار سلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

قال صلی اللهُ علیهِ وآلهِ: یَومُ فی سبیلِ اللهِ خَیرُ مِن ألفِ یَومٍ فِیما دون

سردار سرافراز سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با سلام و تحیت،

انتصاب شایسته جناب‌عالی به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را تبریک عرض می‌کنم و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، برای شما موفقیت و عزت‌آفرینی مضاعف در گام دوم انقلاب را آرزومندم.

محمد جواد آذری‌جهرمی

۱/اردیبهشت/۱۳۹۸

تبریک وزیر آموزش و پرورش به فرمانده جدید سپاه پاسداران

وزیر آموزش و پرورش به فرمانده جدید کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، انتصاب سردار سرلشگر حسین سلامی توسط رهبر معظم انقلاب را به فرماندهی کل سپاه تبریک گفت.

وزیر آموزش و پرورش همچنین از زحمات سردار سرلشگر جعفری در دوران مسئولیتش به عنوان فرمانده کل سپاه تقدیر کرد و انتصاب او را به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله (عج) که توسط مقام معظم رهبری صورت گرفت، تبریک گفت.

پیام تبریک دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به سردار سلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

در سالروز خجسته میلاد حضرت، ولی عصر (ارواحنافداه)، انتصاب شایسته جناب‌عالی را به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جناب‌عالی و واگذاری این مسئولیت خطیر، محصول سوابق درخشان و افتخارآمیز و خدمات متعهدانه، خالصانه و دلسوزانه شما در عرصه‌های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد.

از خداوند متعال مجد، عزت و توفیق روزافزون جناب‌عالی را تحت توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) در راستای تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

پیام تبریک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به سردار سلامی

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

برادر ارجمند مجاهد، سردار سرلشکر پاسدار، جناب آقای سلامی - زید عزه

فرماندهی معزز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام الله علیکم؛

در سالروز خجسته میلاد قطب عالم امکان، حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه)، انتصاب شایسته جناب‌عالی به فرماندهی نهاد نورانی و انقلابی سپاه را تبریک عرض می‌کنم. این‌جانب و همگی همکارانم در سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن حمایت همه‌جانبه از اقدامات انقلابی سپاه پاسداران در خدمت به آحاد مردم و حفظ و حراست موثر از انقلاب اسلامی، بر خود فرض و وظیفه می‌دانیم که در این پاسداری فرهنگی، نهایت همکاری و هم‌افزایی را در هر موضوع و موقعیتی که در گام دوم انقلاب اسلامی قابل تصور و تعریف باشد، برقرار و معمول داریم.

از خداوند متعال، توفیق سربازی مؤثر در رکاب نائب امام زمان (عج) و خدمت به امت اسلامی و ملت عزیز ایران را برایتان خواستارم.

محمد قمی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ هجری شمسی

نیمه شعبان المعظم ۱۴۴۰ هجری قمری

پیام تبریک سردار هاشمی به سرلشکر سلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین سلامی

سلام علیکم

انتصاب مدبرانه حضرتعالی در خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ترفیع درجه و دریافت لوح پر افتخار سرلشکری از دست مبارک رهبر معظم انقلاب، موجبات خوشحالی و امیدواری ملت ایران و آزادی خواهان جهان گردید.

بی شک، این انتصاب ارزشمند و دریافت مدال خدمتگزاری و افتخار، نشان از دانایی، توانایی، تعهد، اعتماد، شایستگی، سابقه ی درخشان حضرتعالی و درایت معظم له دارد..

اینجانب این مهم را از صمیم قلب تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم در سایه توجهات خاص حضرت ولی عصر (عج ) و تحت رهبری حکیمانه ی فرزند خلفش کما فی السابق بعنوان یک سرباز واقعی در پاسداشت دستاورد‌های انقلاب و در عرصه خدمتگزاری و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب کوشا و منشأ خیر و برکت باشید.

توفیقات روز افزون، صحت و سلامتی و کسب افتخارات مورد انتظار و ممکن را از خداوند قادر متعال برایتان مسئلت دارم.

از خدمات ارزشمند سردار سرلشکر محمدعلی جعفری سپاسگزاری و آرزوی توفیق دارم

عدل هاشمی پور

پیام دریادار علی اکبر احمدیان رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر قابلیت‌ها و توانمندی‌ها ی متکثر آن برادر خردمند، انقلابی و ولایتمدار است، را تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌تردید حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌ها و تجربه اندوزی‌های ارزنده و مشهود ناشی از نقش آفرینی‌های دیرین راهبردی در سطوح مختلف مدیریتی از قرارگاه نوح در دوران دفاع مقدس تا به امروز و نیز عیار ممتاز در منظومه "ایمان، معرفت، شجاعت، دانش و تفکر و انس با قرآن و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و اشراف نافذ بر اردوگاه دشمنان انقلاب و نظام و الزامات و مقتضیات ماموریتی فراروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی"؛ پشتوانه مستحکمی برای تحقق انتظارات ترسیم شده در حکم انتصاب جنابعالی به شمار می‌رود.

موفقیت و سربلندی روزافزون آن سردار خوشنام و بصیر در این سنگر مهم و حساس، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحناه فداه) و اطاعت از نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دریادار پاسدار دکتر علی اکبر احمدیان /رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی (زید عزه)

سلام علیکم

انتصاب مبارک جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حکم رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌ها و توانمندی‌های مشهود آن برادر مجاهد و انقلابی است، را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

مبرهن است تجارب گران سنگ و نقش آفرینی‌های موفق در سطوح راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله یک دهه جانشینی فرماندهی کل به ویژه در دوره سرنوشت ساز درخشش پاسداران انقلاب و مدافعان حرم در یاری بخشی به جبهه مقاومت اسلامی و نیز بهره‌مندی از قابلیت‌های فکری و نرم افزاری و اشراف بر الزامات راهبردی فراروی این نهاد مقدس، پشتوانه ارزنده و اطمینان بخشی است که متضمن تحقق انتظارات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولان و کارکنان ارجمند سازمان انقلابی، جهادی و مردمی سپاه، خواهد بود.

دوام توفیق و عزت جنابعالی در این سنگر حساس و مهم، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی سعیدی

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها