|
کدخبر: 48095

فوری/بازدید لاریجانی از مناطق سیل زده +عکس

رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی روز شنبه از مناطق سیل زده مازندران بازدید کردند.

گسترش نیوز - علی لاریجانی صبح امروز شنبه وارد مازندران شد و به مناطق سیل زده شرق استان رفت و در نخستین ایستگاه از شهر و روستاهای شهرستان نکا بازدید کرد.

دکتر لاریجانی به همراه استاندار مازندران از مزارع، محورها و واحد‌های مسکونی مردم نکا که بر اثر سیل و سیلاب تخریب شد دیدن کرد.

همچنین قرار است که رئیس مجلس امروز از مناطق سیل زده شهرسان میاندرود، ساری و چند منطقه دیکر نیز دیدن و از نزدیک شاهد خرابی‌های سیل اخیر باشد.

بارش باران و برف که در واپسین روزهای سال ۹۷ وارد استان شد، به دلیل شدت و میزان بالای بارندگی، منجر به ایجاد سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان شد و ۱۲ شهرستان از جمله، ساری، نکا، بهشهر، بابل، قائمشهر، جویبار و سیمرغ را در گیر کرد.

بر اساس گزارش‌های به‌دست آمده میزان بارش در ۴۸ ساعت بیش از یک میلیارد متر مکعب بود که به گفته هواشناسی مازندران در سه دهه گذشته بی‌سابقه بود.

تا کنون برآورد کاملی از میزان خسارت سیل اخیر نشد، اما در آخرین گزارش‌ها بیشتر باغات، مزارع کشاورزی و شالیکاری و چند صد واحد مسکونی تخریب شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها