|
کدخبر: 43102

شکایت سازمان خصوصی سازی از یک نماینده مجلس

سازمان خصوصی سازی و رئیس این سازمان در خصوص افترای مطرح شده توسط یکی از نمایندگان مجلس و یکی از خبرگزاریها شکایتی را تقدیم دستگاه قضا کرد.

گسترش نیوز - گویا حاشیه‌های خصوصی‌سازی در کشور تمامی ندارد. یک روز نمایندگان مجلس دست به قلم می‌شوند و از عملکرد پوری حسینی در خصوصی‌سازی به قوه قضا شکوه و شکایت می‌کنند، و روز دیگر این پوری حسینی است که شکوائیه‌اش به دستگاه قضا ارسال می‌شود.

khososisazi-eghtesad.jpg

بر این اساس طی چند هفته گذشته زخم کهنه عدم اجرای صحیح خصوصی‌سازی در کشور دوباره باز شد و از حواشی واگذاری شرکت‌های همچون نیشکر هفت تپه، هپکو و کشت و صنعت مغان گرفته، تا واگذاری پرحرف و حدیث مجتمع گوشت اردبیل نقل محفل‌ها شد. در این میان برخی نمایندگان مجلس، تشکل‌ها و رسانه‌ها نیز به تندی از عملکرد پوری حسینی در سازمان خصوصی‌سازی انتقاد کردند و در مقابل پوری حسینی هم به دفاع از خود پرداخت. اما این جاده دو طرفه، طرف دیگری هم داشت و دادستان تهران نیز در پاسخ به این پرسش که رئیس سازمان خصوصی‌سازی، یک شرکت را خصوصی کرده و خریداری کرده است، گفت: درباره این موضوع دستگاه قضایی به زودی ورود می‌کند. البته این موضوعات گویا پایان قصه پرغصه خصوصی‌سازی در کشور نیست و در این راستا سازمان خصوصی‌سازی بعدازظهر امروز با انتشار مطلبی در سایت خود اعلام کرد: "یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و یکی از خبرگزاریها چندی پیش در سطح وسیعی اقدام به افترا علیه سازمان خصوصی‌سازی و رئیس این سازمان کردند که این سازمان طی جوابیه‌ای اعلام کرد حق قانونی خود را برای پیگیری و شکایت از آنها محفوظ می‌دارد. بر این اساس سازمان خصوصی سازی و رئیس این سازمان در خصوص افترای مطرح شده توسط یکی از نمایندگان مجلس و یکی از خبرگزاریها شکایتی را در روز یکشنبه 16 دیماه تقدیم دستگاه قضا کرد." بر این اساس باید منتظر ماند و دید آیا گِره کلاف درهم خصوصی‌سازی و حواشی حضور پوری حسینی در سازمان خصوصی‌سازی به دست دستگاه قضا باز خواهد شد؟ یا این که باید وزیر اقتصاد، معاون اول رئیس جمهور یا حتی شخص حسن روحانی به این ماجرا ورود کنند؟!

منبع: تسنیم

ارسال نظر