|
کدخبر: 32570

در شورای شهر تهران چه گذشت؟+ حواشی

مهم‌ترین اتفاق امروز شورای شهر تهران انتخاب شهردار جدید تهران با ۱۹ رای از ۲۱ رای بود.

گسترش نیوز: شورای شهر تهران امروز در شصت و سومین جلسه خود با ۱۹ رای، سیدمحمدعلی افشانی را به عنوان شهردار تهران معرفی کرد. در این گزارش سعی داریم در مروری کوتاه هر آنچه در حاشیه نشست امروز شورای شهر اتفاق افتاد را مرور کنیم.

shorashahr.jpg

* دقایقی پیش ازشروع صحن علنی اعضای شورای شهر در رای گیری استمزاجی با اکثریت آرا سید محمدعلی افشانی رابه عنوان شهردار معرفی شده بود.

*محسن هاشمی در نطق خود گفت: هر که امروز رای آورد مورد حمایت شورا خواهد بود.

* سیدمحمدعلی افشانی با ۱۹ رای شهردار تهران شد.

* از ٢١ عضو شورا، یک نفر به مکارم حسینی و یک نفر رای سفید داده است.

*اعضا بلافاصله بعد از این انتخاب، یکی از طرح‌های عمرانی را هم با ۱۹ رای موافق به تایید رساندند. اتفاقی که واکنش رئیس شورای شهر را هم در پی داشت.

*محسن هاشمی بعد از ثبت دومین نتیجه ۱۹تایی اعضای شورا به شوخی گفت: امروز شورا چه خبر شده؟ انسجام اعضا به قول رضا مارمولک در‌اند اِندِ خودشه!

*محمد جواد حق شناس، عضو شورای شهر پس از اعلام شهردار شدن افشانی در توئیت خود نوشت: با احترام به شما رای به افشانی اجماع احزاب اصلاح طلب است و حزب اعتماد ملی خود را جدای از جریان کل اصلاحات نمی‌داند.

* براساس شنیده‌ها ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران بعد از انتخاب افشانی با ناراحتی صحن شورا را ترک کرده است‌.

*محسن هاشمی، رئیس شورای شهر صبح امروز در صحن شورا خبر از عدم برگزاری نمایشگاه خودرو تهران داد. این نمایشگاه قرار بود آخر هفته جاری در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی سئول برگزار شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها