|
کدخبر: 73117

آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: تاکنون هیچ مشکلی برای پروازهای داخلی و خارجی در بارش‌های اخیر به وجود نیامده است و وضعیت آنها در حالت عادی قراردارد.

گسترش‌نیوز : در روزهای گذشته و امروز شاهد آغاز و افزایش بارش باران و برف در مناطق مختلف بوده‌ایم و رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی و تاثیر بارش‌های اخیر روی آنها گفت: تا این ساعت هیچ مشکلی برای پروازهای داخلی و خارجی به وجود نیامده است و برای پرواز از فرودگاه مهرآباد به مقاصد مختلف هیچ مشکلی نداریم.

وی با بیان این که پروازهای داخلی و خارجی در وضعیت عادی ادامه دارد افزود: اگر هر گونه تاخیر پروازی به دلیل شرایط جوی یا موضوعات دیگر به وجود بیاید شرکت‌های هواپیمایی موظفا آن را به اطلاع مسافران و مردم برسانند.

جعفرزاده با تاکید بر این که هم اکنون هیچ مشکلی برای پروازهای داخلی و خارجی وجود ندارد اظهار کرد: مسافران در صورتی که شرایط جوی بدتر شد بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین وضعیت پروازها ی داخلی با شماره تلفن۱۹۹ و برای اطلاع از آخرین وضعیت پروازها خارجی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس حاصل نمایند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر