|
کدخبر: 45412

معرفی پارک آبی آکواونچر دبی + تصاویر

پارک آبی آکواونچر دبی در آتلانتیس (Atlantis) پالم جمیرا (Palm Jumeirah) است. جزیره معروف ساخته شده دبی، این مجمع الجزایر تنها جزایر مصنوعی نخل شکل دنیا هستند که جنب مرکز شهر دبی قرار دارند.

گسترش‌نیوز : قسمتی از منطقه ی جمیرا، همان نیو دبی می‌باشد که می‌توان برج‌ها و آسمان خراش‌های فوق مدرن را در آنجا یافت. آسان‌ترین راه رسیدن به نخل جمیرا از طریق مونوریل است، که می‌توانید پس از ورود به خط رد لاین و پیاده شدن در ایستگاه نخیل به آن برسید.

PAD1.jpg

یک مکان عالی برای خنک شدن بعد از چند روز خرید و گشت و‌گذار است و به پارک آبی آتلانتیس هم معروف است. پارک آبی آتلانتیس دارای جاذبه‌های گوناگونی می‌باشد که برای خانواده‌ها عالی هستند. البته واضح است که چون آتلانتیس یک پارک آبی است، دارای جاذبه‌های متعدد آبی می‌باشد. سرسره‌های آبی پارک آبی دبی بسیار عالی در سطح جهانی هستند، برای کودکان هم یک ناحیه از سرسره‌های آبی اختصاصی در نظر گرفته شده است و یک ساحل ماسه‌ای سفید ۷۰۰ متری برای زمانی که انرژی خود را از دست داده‌اید و نیاز دارید استراحت کنید، اکواونچر تنها پارک آبی در دبی است که دارای ساحل اختصاصی می‌باشد.

PAD2.jpg

با آکواکوندا (Aquaconda) طولانی‌ترین سرسره آبی جهان، را تجربه کنید و یا با کلاه زیر آب سافاری کنید. ساختمان این سرسره بر اساس معبد قوم مایا‌ها یکی از معروفترین معبد‌های جهان است، ساختمان اصلی این معبد در مکزیک متعلق به مشهورترین قوم سرخپوست می‌باشد. سرسره‌ای است که می‌خواهد باور نکردنی‌ترین پرش از یک سرسره را تجربه کنید، تجربه سرعت، جرات و ارتفاع را یکجا باهم داشته باشید، این ابر سرسره از ارتفاعی به اندازه یک ساختمان ۹ طبقه و عمودی شما را مانند یک قطره کمتر از چند ثانیه به پایین رها می‌کند و هیجان آنجا بیشتر می‌شود که شما وارد یک لوله شیشه‌ای شفاف می‌شوید، لوله‌ای در یک استخر و استخری پر از کوسه‌های خطرناک، اینجاست که آدرنالین خون شما خیلی بالا میرود، سرسره حمله کوسه یکی از نادرترین سرسره‌های آبی دنیا است.

PAD3.jpg

PAD4.jpg

PAD5.jpg

PAD6.jpg

منبع: LOGIN BRANDS

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها