|
کدخبر: 42063

بزرگترین پیست‌های اسکیت روی یخ در جهان + تصاویر

در طول ماه‌های زمستان برخی از جذاب‌ترین مکان‌ها در دنیا دچار تغییراتی شده و تبدیل به مکانی برای پیست‌های اسکیت روی یخ می‌شوند.

گسترش‌نیوز : مواردی که در زیر می‌خواهیم برای شما توضیح دهیم شامل بزرگترین و جذاب‌ترین پیست‌های اسکیت روی یخ طبیعی در جهان می‌باشند. این مکان‌ها یک فعالیت زمستانی عالی و فرصتی مناسب برای سرگرمی در آب و هوای سرد زمستان می‌باشند. با گسترش‌نیوز همراه شوید تا در مورد این پیست‌های اسکیت روی یخ در جهان بیشتر بدانیم.

کوهستان فوجی کیو | Fuji-Q Highland

fogiQ.jpg

کوهستان فوجی کیو یک پارک تفریحی در نزدیکی موهپایه‌های کوه فوجی در فوجیوشیدا می‌باشد. این مجموعه شامل چندین ترن هوایی، یک بیمارستان خالی از سکنه و همچنین بزرگترین جاذبه مکان‌های خالی از سکنه در جهان می‌باشد. در زمستان این پارک دارای بزرگترین سایت پیست‌های اسکیت روی یخ در فضای باز در ژاپن می‌باشد که سطح بخ روی آن در حدود ۳٫۸ هکتار است.

پیست یخی مک کورمیک تریبون | McCormick Tribune Ice Rink

MACcurmic.jpg

پارک هزاره شیکاگو یک پارک عمومی نزدیک سواحل دریاچه میشیگان می‌باشد که در سال ۲۰۰۴ افتتاح شده است. پیست یخی مک کورمیک تریبون یکی از مهم‌ترین پیست‌های اسکیت روی یخ در فضای باز می‌باشد که در این پارک واقع شده است. به طور کلی این مکان در حدود ۴ ماه از سال که از اواسط نوامبر تا اواسط مارس می‌باشد میزبان سالانه بیش از ۱۰۰ هزار اسکیت باز می‌باشد. برای بقیه زمان سال از این پارک به عنوان پارک گریل پلازا که بزرگترین امکانات ناهارخوری در شیکاگو در آن می‌باشد می‌توان استفاده کرد.

کانال ریدو | Rideau Canal

rideau.jpg

کانال ریدو یک کانال آبی خوش منظره می‌باشد که شهرهای کیگستون و اتاوا در انتاریو کانادا را به یکدیگر متصل می‌نماید. این کانال در سال ۱۸۳۲ به عنوان یک اقدام احتیاطی در صورت جنگ با ایلات متحده بازگشایی گردیده و هنوز نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فصل زمستان یک بخش از کانال ریدو که از مرکز اتاوا عبور می‌کند تبدیل به یکی از بزرگترین پیست‌های اسکیت روی یخ در فضای باز می‌شود. طول مسیر یخ زده در این منطقه به ۷٫۸ کیلومتر می‌رسد و افراد زیادی برای اسکیت روی یخ به این مکان می‌ایند.

پیست اسکیت میدان سرخ | Red Square Ice Rink

redsquer.jpg

برای پنجمین سال متوالی مسکو یک پیست اسکیت در میدان سرخ را در خود داشته است. این مکان که به خوبی روشن شده است، باعث شده تا ساکنان مسکو و گردشگران بتوانند بر روی یکی از معروفترین پیست‌های اسکیت روی یخ در جهان و همچنین یکی از معروفترین میدان‌های جهان به اسکیت بازی بپردازند. این سطح برای اسکیت بازانی که در المپیک شرکت کرده و همچنین کسانی که هاکی بازی می‌کنند بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

خانه سومرست | Somerset House

somerset.jpg

خانه سومرست دارای ویژگی‌های اصلی لندن بوده و یکی از زیباترین پیست‌های اسکیت روی یخ در فضای باز در زمستان می‌باشد که شما می‌توانید در لندن مشاهده نمایید. در طول روز بازدیدکنندگاه می‌توانند در محیطی جذاب در داخل حیاط خانه سومرست که متعلق به قرن ۱۸ می‌باشد به اسکیت روی یخ بپردازند. زمانی که هوا تاریک می‌شود منظره‌ای خاص از طریق شعله مشعل‌های قرار گرفته و همچنین نورپردازی هایی که برای روشن شدن نمای کلاسیک ساختمان صورت گرفته است به وجود می‌آید.

میدان ناتان فیلیپس | Nathan Phillips Square

nathanphillips.jpg

میدان ناتان فیلیپس که در مقابل تالار شهر قرار گرفته است، یکی از میدان‌های شهر تورنتو در کانادا به شمار می‌رود. در طول تابستان این میدان به صورت زندگی روزانه مورد استفاده قرار گرفته و شب‌ها نیز محلی برای برگزاری کنسرت‌ها و مراسم‌های خاص می‌باشد. در ماه‌های زمستان این استخر تبدیل به یک مکانی به عنوان پیست اسکیت روی یخ شده و اسکیت‌ها نیز برای اجاره کردن در آن نزدیکی وجود دارند. از اواسط ماه نوامبر تا اواسط ماه مارس مردم از این مکان به عنوان یکی از پیست‌های اسکیت روی یخ در فضای باز استفاده می‌نمایند.

مرکز راکفلر | Rockefeller Center

rockefeller.jpg

احتمالا یکی از مشهورترین پیست‌های اسکیت روی یخ در جهان پیست اسکیت روی یخ مرکز راکفلر می‌باشد که می‌تواند یک تجربه متفاوت زمستانی را برای هر سنی در در نیویورک به وجود آورد. در این مکان شما به طور یکسان ساکنان نیویورک و همچنین گردشگران را می‌توانید در کنار هم مشاهده نمایید. شما در اینجا می‌توانید یک چشم‌اندازسی بسیار فوق العاده از پشت صحنه‌ای از فضای شهری مرکز راکفلر را به همراه نورهای خاصی که در فضا وجود دارند مشاهده نمایید.

رویای یخ وین | Vienna Ice Dream

vienna.jpg

رویای یخ وین یکی از پیست‌های اسکیت روی یخ می‌باشد که توسط شهر وین در اتریش و در مقابل راتائوس یا همان تالار شهر برگزار می‌گردد. از ماه ژانویه تا مارس میدان سالن شهر به یک پیست اسکیت روی یخ تغییر حالت پیدا می‌کند. علاوه بر حلقه اصلی پیست شما می‌توانید در امتداد یک مسیر پیاده روی به طول ۴۱۵ و همچنین یکی از شش حلقه مارپیچ آن نیز حرکت کرده و از این پیست اسکیت روی یخ در فضای باز نهیت لذت را ببرید.

پیست اسکیت ولمن | Wollman Rink

wollmanrink.jpg

پیست اسکیت ولمن یکی از مهم‌ترین پیست‌های اسکیت روی یخ در فضای باز در جهان بوده که در بخش جنوبی پارک مرکزی نیویورک قرار گرفته است. در میان فضای آسمان خراش‌های منهتن این یکی از زیباترین پیست‌های اسکیت روی یخ در جهان به شمار می‌رود. این پیست اسکیت در سال ۱۹۴۹ با کمک مالی توسط کیت ولمن بازگشایی گردید. این مکان در ماه‌های اکتبر تا آوریل برای اسکیت روی یخ باز بوده و در فصول تابستان برای مقاصد دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از تفریحاتی که در زمستان بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است اسکیت روی یخ می‌باشد. چیزی که در این خصوص می‌بایست به آن توجه کرد این است که این کار نیاز به پیست‌های اسکیت روی یخ به صورت طبیعی در فضای باز و یا در فضای بسته می‌باشد و همچنین نیاز به کفش‌های مخصوص و آموزش‌ها مورد نیاز است زیرا که در صورت زمین خوردن احتمال آسیب دیدگی‌های شدید وجود دارد.

منبع: الی‌گشت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها