|
کدخبر: 38125

بهترین تفریگاه‌های زمستانی در دنیا + تصاویر

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین تفریگاه‌های زمستانی بپردازیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند به ورزش‌های زمستانی هستید این گزارش جذاب را از دست ندهید.

گسترش‌نیوز‌ : فصل زمستان زیبایی‌های خاص خودش را دارد در این فصل می‌توانید خودتان را غرق در تفریحات برفی کنید. در کشورهای سردسیر دنیا می‌توانید در بیشتر ماه‌های سال هیجان‌های زمستانی را تجربه کنید. می‌خواهیم از بهترین تفریحگاه‌های زمستانی بگوییم، گسترش‌نیوز را همراهی کنید.

لچ، اتریش ( Lech )

ریزورت لچ (Lech)و زورس (Zürs)، بیشترین برف را در میان کل ریزورت‌های اروپا دارد که آن را تبدیل به بهترین انتخاب در اتریش کرده است. بیشتر مردم از روستای مدرن و شیک لچ بعنوان محلی برای رفتن به مناطق اسکی زورس و آرلبرگ استفاده می‌کنند. لچ تنها ریزورت در اتریش است که امکانات هلی-اسکی را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید مطمئن باشد که از این طریق مسیرهای دست نخورده برای اسکی را کشف می‌کنید. بهترین راه برای کشف لچ استفاده از راهنما است. دامنه‌ها برای جلوگیری از بهمن ایمن شده‌اند اما باید مراقب موانع پنهان باشید، اینجا محبوب‌ترین ریزورت اتریش است.

ریزورت اسکی وایت واتر، نلسون، بریتیش کلمبیا، کانادا ( whitewater )

وایت واتر بزرگترین ریزورت اسکی در غرب کانادا نیست اما با بارشی در حدود ۴۰ فوت در سال میزان بارش برف خوبی دارد. این ریزورت ۳ تله کابین و یک بالابر دارد و فضای اسکی آن ۱۱۸۴ هکتار است. از جاذبه‌های اینجا مسیرهای ترکیبی است که حتی یک هفته بعد از طوفان هم می‌شود در آن اسکی کرد. موقعیت این ریزورت در کوههای سلکرک باعث شده است برف‌های اینجا خشک تر از مناطق ساحلی بریتیش کلمبیا باشد. این ریزورت از همه جا دور است، پس بهتر است برای یک سفر یک هفته‌ای برنامه‌ریزی کنید. لباس اسکی اضافی با خودتان بردارید چون در پایان روز لباس هایتان خیس خواهد بود.

منطقه اسکی ولف کریک، کلورادو، ایالات متحده امریکا ( wolfcreek )

کلورادو دارای یکی از خشک‌ترین و سبک‌ترین برف‌های دنیا را دارد و هیچ مکانی برف‌های پودری منطقه ولف کریک را ندارد. این منطقه در سال ۱۹۳۹ افتتاح شد و هنوز حس آن دوران را می‌شود در آن احساس کرد.علاوه بر این موقعیت مناسبی که کوه‌های سن خوآن دارد باعث شده است هر ساله حدوداً ۴۶۵ اینچ برف طبیعی بر روی این منطقه ببارد که بیشترین مقدار را در بین تمامی ریزورت‌های کلرادو دارد. این ریزورت تنها پنج تله کابین دارد اما از آن بالا می‌توانید به مناطق پر شیب دیگری مثل بونانزا باول، اگزیبیشن ریج و پیک شوت بروید.

لا گراو، فرانسه ( La Grave )

فرانسه دارای مناطق بسیار عالی و مناسب برای اسکی است. اغلب افراد هر ساله زمستان به ریزورت‌های موجود در شامونی و سایر مناطق مهم کوههای آلپ می‌روند. اما اگر دنبال یک تجربه جدید و هیجان انگیز هستید، سری به ریزورت لاگراو (La Grave) بزنید. در اینجا از یک روستای قرن دوازدهمی دنج همراه راهنما و با استفاده از تله کابینی که ۳ ایستگاه دارد بالا می‌روید. در این کوه‌های یخی تنها چند مسیر رسمی وجود دارد و مابقی آن بستگی به توانایی، تصور و راهنمایتان دارد که به شما کمک می‌کند آسیب نبینید.

کرک وود، کالیفرنیا، ایالات متحده ( Kirkwood )

قله‌های سخت و خشن سلسله جبال سیرا نوادا، جزو پر شیب‌ترین مسیر‌های اسکی در کل ایالات متحده است. در حالیکه ریزورت‌های فراوانی در منطقه لیک تاهو(Lake Tahoe) وجود دارد اما ریزورت کرک وود با مسیر‌های کم شیب تر خود حسی دارد که سایر آنها ندارند. بعد از یک الی دو روز اسکی در ونگر ویل و سنتینل باولز می‌توانید با ماشین اسنوکت مناطق اطراف را ببینید. کرک وود با ماشین تنها ۳۰ دقیقه از هتل ارزان سوث لیک تاهو (South Lake Tahoe) فاصله دارد.

منبع‌: مجله گردشگری الی‌گشت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها