|
کدخبر: 36844

هتلی که انیشتین، هیچکاک و پاواروتی مهمان آن بودند + تصاویر

آخرین بخش از پرونده‌ کشور صربستان به معرفی برخی از هتل‌های این کشور و همچنین تعدادی از کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های معروف شهر «بلگراد» اختصاص دارد.

گسترش نیوز: در اولین قسمت از راهنمای سفر به صربستان به چرایی اهمیت سفر به صربستان نوشتیم. در شماره دوم جاذبه‌های طبیعی صربستان را معرفی کردیم و در سومین قسمت به جاذبه‌های گردشگری این کشور دیدنی پرداختیم. در چهارمین قسمت نیز به غذاها و خوراکی‌های سنتی این کشور زیبا پرداختیم. آخرین بخش از راهنمای سفر به صربستان به هتل‌ها و برخی رستوران‌های بلگراد اختصاص دارد. سفر به صربستان سفری است که برای همه سلیقه‌ها مناسب است، از میراث تاریخی تا طبیعی بکر و غذاهای رنگارنگ را می‌توانید در صربستان تجربه کنید.

Hotel Moskva | اینشتین، هیچکاک و پاواروتی در این هتل اقامت داشته‌اند

صرب‌ها این هتل را از افتخارات خود می‌دانند. هتلی بی‌همتا که میزبان بزرگانی چون «آلبرت اینشتین»، «آلفرد هیچکاک»، «ریچارد نیکسون»، «لوچانو پاواروتی» و بسیاری از افراد مطرح بوده است.

hotel1.jpg

Hotel Metropol Palace | خانه‌ لوکسِ بزرگ

این هتل زیبا و راحت که بیشتر شبیه به یک خانه‌ لوکسِ بزرگ است، نزدیک به موزه‌ «Tesla» و پارک «Kalemegdan» است.

hotel2.jpg

Saint Ten Hotel | دور از بلگراد با غذاهای منحصربفرد

این هتل بسیار زیبا و مجهز در نزدیکی کلیسای «Saint Sava» و در فاصله‌ ۲۰ کیلومتریِ بلگراد واقع است. در هتل فوق غذاهایی خاص و منحصربفرد سرو می‌شود.

hotel3.jpg

Envoy Hotel Belgrade | نزدیک دانوب در بخش قدیمی بلگراد

این هتل که درمیان گردشگران به هتلی با محیط صمیمی و دوستانه معروف است، در بخش قدیمی «بلگراد» و با فاصله‌ ۲ کیلومتری از رود «دانوب»واقع است.

hotel4.jpg

منبع: چمدان

ارسال نظر