|
کدخبر: 35092

۵ شهر برتر برای ماشین‌بازها کجاست؟ + تصاویر

صنعت خودروسازی و گردشگری می‌تواند به یکدیگر مرتبط باشد زمانی که فردی علاقه مند به خودرو بخواهد به شهری که خودروهای جذاب در آن است سفر کند. در این نوشتار قصد داریم به معرفی ۵ شهر برتر برای افراد علاقه مند به خودرو بپردازیم.

گسترش نیوز: گردشگران با حضور در برخی از شهرها می‌توانند از تماشای جدیدترین خودروها لذت ببرند همچنین برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ خودرو که عموما در شهرهای خاصی برپا می‌شود، برای بازدیدکنندگان می‌تواند جذاب باشد. در ادامه به معرفی ۵ شهر برتر برای علاقه مندان خودرو می‌پردازیم.

رتبه۱: لاس وگاس، نوادا

LASVEGAS.jpg

همانطور که گفته شد، نمایشگاه‌های خودرو می‌تواند جذابیت‌های زیادی برای خودرو دوستان داشته باشد و لاس وگاس نیز محلی است که نمایشگاه Motor Trend و همچنین SEMA در آن برگزار می‌شود. وجود چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند باعث شود، علاقه مندان به خودرو به سمت لاس وگاس حجوم بیاورند. علاوه بر موارد ذکر شده، سبک زندگی مردم لاس وگاس به گونه‌ای است که علاقه زیادی به خودرو دارند و خودروهای جذاب زیادی را در خیابان‌های این شهر خواهید دید.

رتبه ۲: پاریس، فرانسه

PARIS.jpg

فرهنگ فرانسوی به گونه‌ای است که مردمان این شهر علاقه به وسایل گران نرخ دارند. در پاریس و به طور کلی فرانسه، فشن طرفداران زیادی دارد و فشن نیز به خودروسازی این کشور وارد شده است. یکی از برندهای خودروسازی خاص فرانسه را می‌توان دی اس نامید که طراحی‌های خاص و منحصر به فردی دارد و با حضور در این کشور می‌توانید محصولات این برند را به وفور مشاهده کنید. نمایشگاه خودرو پاریس نیز می‌تواند یکی از جذابیت‌های این شهر برای علاقه مندان خودرو باشد.

رتبه۳: لندن، انگلستان

LONDON.jpg

همانند سایر شهرهای ذکر شده، نمایشگاه خودرو در لندن نیز برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند در زمان برگزاری این نمایشگاه بلیط برای سفر به لندن را خریداری کنند. این شهر زادگاه برندهای مشهور انگلیسی مانند بنتلی، استن مارتین، ‌جگوار، لاگوندا و بسیاری از موارد دیگر است که محصولات جذاب این کمپانی‌ها را می‌توانید در خیابان‌های این شهر مشاهده کنید.

رتبه ۴: لس آنجلس، کالیفرنیا

LOSANGELES.jpg

لس آنجلس کالیفرنیا زادگاه فیلم معروف سریع و خشن است که طرفداران زیادی نه تنها بین علاقه مندان خودرو بلکه بسیاری از افراد دارد. نمایشگاه خودرو در لس آنجلس نیز برگزار می‌شود همچنین در خیابان‌های این شهر نیز شاهد خودروهای جذابی خواهید بود.

رتبه۵: شیکاگو، ایلینویز

CHICAGO.jpg

شیکاگو به این مشهور است که بزرگترین نمایشگاه خودروی امریکا در این شهر برگزار می‌شود که این نمایشگاه می‌تواند یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های موجود در امریکا باشد چرا که بیشتر خودروسازان مشهور در آن شرکت می‌کنند. احتمال مشاهده خودروهای عجیب غریب دست ساز و همچنین خودروهای اسپرت قدرتمند به واسطه سبک زندگی مورد علاقه مردم این شهر زیاد است.

  • نیما ارسالی در

    بنظر من ماشین باز ترین کشور دنیا دبی هست که متاسفانه توی این لیست نیست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها