|
کدخبر: 33785

راحت‌ترین صندلی‌های هواپیما در کدام ردیف است؟

بهترین صندلی‌ها برای رزرو در هواپیما کدام ردیف‌ها هستند و آیا رزرو آنها برای افراد عادی ممکن است؟

گسترش نیوز: تا به حال سفر هوایی داشته‌اید؟ اگر جواب‌تان بله است، سؤال بعدی این است که با یکی از هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷، A۳۲۰، A۳۱۹ یا A۳۲۱ پرواز داشته‌اید؟ در این هواپیماهای غول‌پیکر، شما حق انتخاب زیادی برای صندلی دارید.

sandali.havapeyma.jpg

نزدیک‌ترین نقطه به راهرو همیشه دچار تردید می‌شوید که کدام ردیف می‌تواند برای چند ساعت آینده‌ای که در هواپیما هستید، جالب و راحت باشد. برخی از مسافران دوست دارند، کنار پنجره بنشینند، این در حالی است که عده‌ای دوست دارند برای دسترسی به سرویس‌های هواپیما، در نزدیک‌ترین نقطه به راهرو، سر هر ردیف بنشینند.

گاهی اوقات هم افراد به دنبال صندلی‌هایی هستند که جای زیادتری برای پایشان داشته باشد. برای اینکه به یک جواب واحد در مورد بهترین صندلی‌های هواپیماهای بوئینگ برسیم، قوانین کلی را با شما مطرح می‌کنیم که کمک خواهد کرد بهتر تصمیم‌گیری کنید و شاید آنقدر زرنگ باشید که بتوانید صندلی خاص رزرو کنید. کلیات بحث ما در مورد فضای خالی جلوی صندلی یا جای پا خواهد بود. اغلب مسافران از نبود جای پای کافی شکایت دارند و دوست دارند حتی اگر کنار پنجره هم نبودند، جای پای راحتی داشته باشند.

از ایرباس A۳۲۰ تا بوئینگ ۷۳۷ قوانینی که می‌خواهیم به شما بگوییم، در مورد هواپیماهای ایرباس A۳۲۰ و بوئینگ ۷۳۷ و همچنین هواپیماهای زیرمجموعه همانند A۳۱۹، A۳۲۱، A۳۲۰ neo و A۷۳۷ MAX است. آرایش صندلی‌ها در این هواپیماها به صورت سه صندلی در یک ردیف و یک تک صندلی در امتداد همین ردیف است.

اگر شما دوست دارید که کمی فضای اضافی برای پاهای خودتان داشته باشید، دو حق انتخاب دارید، ردیف صندلی‌های کنار در ورودی، دیوار حایل و امتداد بال هواپیما. دلیل این فضای اضافی در امتداد بال، راحتی مسافران در هنگام خروج‌های اضطراری از روی آن و دریچه موجود روی بدنه است، لذا شما می‌توانید با انتخاب کردن این صندلی‌ها فضای اضافی را در اختیار داشته باشید، اما پنجره‌ای رو به بیرون خواهید داشت که فقط بال هواپیما را از آن می‌توانید ببینید.

بهترین راه با این حال به شما پیشنهاد می‌کنیم به خاطر چند سانتی‌متر فضای بیشتر خودتان را به دردسر نیندازید. اگر مشکلی برای هواپیما پیش بیاید، نخستین کسی که باید در پنج کیلویی خروج اضطراری را هل دهد، شما هستید. پس برای اینکه قبل از پرواز نکات اضافی از مهماندار نشنوید، هنگام رزرو سعی کنید در ردیف‌های انتهایی صندلی رزرو کنید. معمولا این ردیف‌ها نسبت به ردیف‌های جلویی فضای بیشتری دارند.

منبع: کجارو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها