|
کدخبر: 92094

آلمان قوانین مربوط به کرونا را کاهش می‌دهد

وزارت کشور آلمان قصد دارد به منظور تسهیل زندگی شهروندان این کشور و باز گشت زندگی به حالت معمول چندی دیگر تغییراتی در قوانین ایام ویژه کرونا ایجاد کند.

گسترش‌نیوز: دولت آلمان قصد دارد برای بازگشت زندگی به حالت عادی، در روزهای آتی تغییراتی در برخی مقررات ایام کرونا ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» وزارت کشور آلمان در حال وضع تمهیداتی است که بر اساس آن بعد از ۱۹ آوریل (یکشنبه ۳۱ فروردین) اجبار در ماسک زدن و محدودیت تجمع لغو شود. هدف آلمان از این کار برگرداندن وضعیت زندگی به حالت عادی است.

به گزارش رویترز، وزارت کشور آلمان تمهیداتی برای پایین نگه داشتن شمار مبتلایان به ویروس کرونای جدید نیز در نظر گرفته شده تا با بازگشت زندگی به شرایط اولیه میانگین مبتلایان به این ویروس افزایش نیابد.

این در حالی است که «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان چندی قبل گفت که با وجود کاهش شمار مبتلایان به کرونا، هنوز زود است که قوانین محدویت تردد در این کشور لغو یا کاهش یابند. ۱۶ ایالت آلمان با تداوم محدودیت‌ها تا ۱۹ آوریل (یکشنبه ۳۱ فروردین) موافقت کرده‌اند.

موسسه «رابرت کخ» مرجع اعلام روزانه آمار کرونا در آلمان نیز روز یکشنبه اعلام کر که در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹۳۶ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند. این آمار کاهش ۱۴۶ نفری را نسبت به روزهای گذشته نشان داد.

منبع: فارس

ارسال نظر