|
کدخبر: 56843

وزیر سابق بهداشت چشم بازیکن تیم ملی را جراحی کرد + عکس

«سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جراحی و درمان چشم «حمزه بروایه» بازیکن سابق تیم فوتبال نوجوانان و باشگاه‌های پاس و استقلال اهواز را بر عهده گرفت و این جراحی دقایقی پیش موفقیت آمیز به پایان رسید.

گسترش‌نیوز: «حمزه بروایه» بازیکن مستعد و جوانی بود که آرزوهای بزرگی داشت، او ساعت‌ها در زمین‌های فوتبالی دنبال توپ می‌دوید تا روهایاهش را به واقعیت تبدیل کند اما حادثه‌ای دردناک آرزوهایش را نقش بر آب کرد تا وی خانه نشین شده و روزهای تلخ تنهایی را تجربه کند.

qazizadeh1.jpg

‌بعد از انتشار گزارش هایی درباره وضعیت چشمان «حمزه بروایه» بازیکن اسبق تیم نوجوانان ایران و با پیگیری محمدهادی ایازی (معاون سابق وزیر بهداشت) و چند روزنامه نگار ورزشی، دکتر «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جراحی و درمان چشم وی را بر عهده گرفت.

امروز بعد از ظهر در کلینیک نور جراحی چشمان «حمزه بروایه» تحت عمل جراحی قرار گرفت و شنیده‌ها حکایت از این دارد جراحی صورت گرفته موفقیت آمیز بود.

بنا به اعلام یکی از نزدیکان «حمزه بروایه» چشمان بازیکن اسبق تیم نوجوانان ایران دیگر نیازی به جراحی ندارد اما نظر نهایی را پزشک متخصص فردا ظهر اعلام خواهد کرد. «حمزه بروایه» چند هفته پیش اظهارکرد: در اوج فوتبالم قرار داشتم، که برای تفریح به جنگل رفته بودم. برای ناهار آتش درست کردیم و دود آتش به سمت من بود، این دود به چشمم سرایت کرد و عفونت قرنیه چشمم را سوراخ می‌کند. بعد از این حادثه زندگی روی تلخش را به من نشان داد؛ مسیر زندگی ام تغییر و تمام آن‌هایی که برای با من بودن لحظه شماری می‌کردند دیگر سراغی از من نگرفتند. بازیکنانی بودند که امروز برای خودشان در فوتبال ایران اسم و رسمی دارند و الان ملی پوش هستند یا در تیم‌های بزرگ پایتخت بازی می‌کنند. آنها زمانی پیراهن امضا شده مرا می‌خواستند ولی اکنون این قدر بی‌معرفت هستند که حتی گذشته شأن را به یاد نمی‌آورند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها