|
کدخبر: 69914

رونمایی از یک اپلیکیشن ویژه جویندگان کار + امکانات

امروز، ۳۰ مهر ۹۸ نشست خبری معرفی اپلیکیشن کارپایه با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

گسترش‌نیوز: محمد امین صمدی، مدیرعامل شرکت کارپایه گفت: مجموعه کارپایه سامانه‌ای است که افراد کارجو را به کارفرمایان می‌رساند و واسطه را حذف می‌کند. مهم‌ترین کار این سامانه اتصال مستقیم بدون دریافت کمیسیون است.

karpaye1.jpeg

وی ادامه داد: تعداد کاربران این مجموعه که شامل کارفرمایان و کارجویان می‌شود حدود ۲۵۰ هزار نفر است. تقریبا ۳ الی ۴ هزار نفر به شغل ثابت رسیدند و حدود ۵ هزار نفر به شغل پاره وقت دریافت کرده‌اند. مزیت کارپایه علاوه بر این که کمیسیون نمی‌گیرد نقشه محور بودن است. هر فردی که وارد سیستم می‌شود باید تخصص خود را اعلام کند. دلیل راه‌اندازی کارپایه نیز همین است که برای افراد متخصص و فنی برنامه‌ای ایجاد شود‌.

صمدی گفت: در نسخه جدید کارپایه، افراد علاوه بر اعلام مهارت‌ها می‌توانند به عنوان تاکسیران فعالیت کنند. لازم به ذکر است که در این اپلیکیشن بدون نیاز به سرمایه‌گذاری می‌توان با ثبت‌نام تبلیغات شغل را نیز انجام داد.

مدیرعامل کارپایه اظهار کرد: افرادی که داخل سامانه کارپایه ثبت‌نام می‌کنند در ۲ مرحله تایید می‌شوند. بالای سر هر فرد ۳ ستاره قرار دارد. ستاره اول مربوط به افرادی است که مشخصات خود به خصوص کد ملی و محل سکونت را داده باشند. اگر همین کاربر رزومه و مدارک تخصصی را ارائه دهد ستاره دوم را می‌گیرد. ستاره سوم نیز برای سوء پیشینه است که البته همکاری لازم در این زمینه انجام نگرفته است.بیش از ۵۰ درصد کاربران ستاره اول را دریافت کرده‌اند ضمن این که ۶ هزار شغل در این نرم‌افزار وجود دارد.

وی در پایان اشاره کرد: این نکته را باید گفت برای نخستین بار در کشور افرادی که متخصصان را به سامانه کارپایه را معرفی می‌کنند از ۱ تا ۶ هزار تومان پول دریافت می‌کنند. برای این که به هدف ۲۵ میلیون نفر کاربر برسیم از این روش استفاده کرده‌ایم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها