|
کدخبر: 58608

خبری ناراحت‌کننده برای شاخ‌های اینستاگرامی

اینستاگرام اعلام کرده که به زودی ۶ کشور جدید شامل ایرلند، ایتالیا، ژاپن، برزیل، استرالیا و نیوزیلند را به آزمون پنهان کردن تعداد لایک‌های کاربران می‌افزاید. خبری که می‌تواند برای شاخ‌های اینستاگرامی بسیار ناراحت‌کننده باشد.

گسترش نیوز - با توجه به این که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است، بسیاری از کاربران در این شبکه فعالیت زیادی دارند و یکی از معیارهای مهم برای سنجش موفقیت و اهمیت یک اکانت در اینستاگرام تعداد لایک‌های کاربران است. درواقع گاهی این موضوع تا جایی مهم می‌شود که افراد برای بالا بردن تعداد لایک‌های خود اقدام به خرید فالوور یا لایک‌های جعلی می‌کنند.

shakhinstagram.jpg

طی سال‌های اخیر اینستاگرام چندین بار تلاش کرده است با روشهایی مختلف مانع از تخلفاتی مثل فروش لایک و فالوور شود. با این وجود هنوز هم تعداد لایک‌های کاربران برای بسیاری از افراد به منزله یک موضوع مهم در نظر گرفته می‌شود و حتی با اسکرین شات گرفتن از لایک‌ها رقابت می‌کنند. بر همین اساس است که اینستاگرام اعلام کرده به زودی قابلیتی را فعال می‌کند که لایک‌های کاربران را مخفی کند.

خبری ناراحت‌کننده برای شاخ‌های اینستاگرامی / اینستاگرام گزینه پنهان کردن تعداد لایک‌ها را در ۶ کشور جدید می‌آزماید

اینستاگرام درزمان اعلام اولیه این قابلیت در خصوص این طرح به این نکته تاکید کرد که بهتر است کاربران به اهمیت عکس و فیلمها یا اشتراک‌گذاری آن متمرکز باشند نه تعداد لایک ها. افزون بر این دیگر قرار نیست تعداد لایک‌ها مشخص کند که آیا یک فرد مهم و دوست داشتنی است یا خیر.

اما این خبر می‌تواند برای شاخ‌های اینستاگرامی بسیار ناراحت‌کننده باشد چرا که از طریق همین لایک‌ها کسب درامد می‌کردند و اخیرا نیز شاهد بودیم یک شاخ اینستاگرامی(پویان مختاری) به بهانه آشتی با همسرش چه بلبشویی در اینستاگرام راه انداخت و بیش از ۲ میلیون لایک گرفت. همین موضوعات در کسب و کار برخی اکانت‌ها یا حتی خرید و فروش اکانت‌ها نقش ایفا می‌کند و با این تغییرات اینستاگرام احتمال می‌رود فعالیت شاخ‌های مجازی نیز دستخوش تغییراتی شود.

منبع: انتخاب

ارسال نظر