|
کدخبر: 55068

گسترش‌نیوز معرفی می‌کند؛

۷ شغل پول‌ساز خانگی

برخی از کسب‌وکارها ذاتاً سودآورتر از بقیه هستند. این تفاوت می‌تواند ناشی از کم‌تر بودن هزینه‌های آن کسب‌وکارها مثل هزینه‌های سربار( مثل اجاره دفتر کار) باشد یا ناشی از درآمدی قابل‌توجهی باشد که این کسب‌وکارها درازای خدمات و محصولات خود به‌دست می‌آورند. اما همواره شروع یک کسب‌وکار تازه و چالش‌های پیش روی آن از اینکه چگونه می‌تواند سودآورتر باشد برای بنیان‌گذاران مهم‌تر است و راه‌های فروش و کسب درآمد بیشتر موضوعاتی هستند که پس از به راه افتادن کسب‌وکار توجه مالکان آنها را به خود جلب می‌کند.

گسترش‌نیوز: در این گزارش با بررسی کسب‌وکارهای مختلف به‌ویژه کسب‌وکارهای کوچک که راه‌اندازی و مدیریت کردن آنها ساده‌تر از کسب‌وکارهای دیگر است، در خانه هم می‌توان آنها را انجام داد و سود خوبی هم عاید صاحبان خود می‌کند را معرفی می‌کنیم:

homejob.jpg

  • خدمات کترینگ

کترینگ چیست؟ به‌طورکلی کترینگ یک واژه انگلیسی است که به معنی تهیه غذا و عرضه انواع غذا و نوشیدنی برای مکان‌های خاص است. بدین معنا که غذا و نوشیدنی‌ها در محلی مشخص درست‌شده و سپس برای مکان‌های مختلفی سرو می‌شوند. از انواع کترینگ‌های غذا می‌توان به کترینگ هواپیمایی، کترینگ بیمارستانی، کترینگ قطار، کترینگ هتل، کترینگ رستورانی و حتی کترینگ غذای رژیمی اشاره کرد. شما می‌توانید در خانه خودتان، بدون اینکه نیازی باشد مکانی را برای کسب‌وکار خود اجاره کنید، غذا، نوشیدنی یا دسر تهیه کنید و آنها را برای فروش به مکان‌های مختلف مثل شرکت‌ها، مدرسه‌ها یا حتی سوپرمارکت‌ها عرضه کنید. باوجود رسانه‌های ارتباط‌جمعی می‌توانید انواعی از محصولات خود را برای سفارش و تبلیغ در معرض دید مشتریان قرار دهید.

  • طراحی وب‌سایت

امروزه وب‌سایت‌ها به پنجره هر کسب‌وکار موفقی تبدیل‌شده‌اند. همه کسب‌وکارها برای بهتر دیده شدن و بازاریابی محصولات خود به وب‌سایتی نیاز دارند که محصولات آنها را به شکل مطلوبی به نمایش بگذارد و به‌این‌ترتیب بتوانند دایره مشتریان خود را افزایش داده و فروش خود را بیشتر کنند. اگر طراحی وب‌سایت را فراگیرید یا بلد باشید، از اصول گرافیک هم کلیاتی را بدانید و مجموعاً فرد خلاقی باشید می‌توانید در خانه خودتان برای شرکت‌ها و فروشگاه‌ها وب‌سایت طراحی کنید و پول خوبی به‌دست بیاورید.

  • تعمیر تلفن همراه

بعضی مشاغل همیشه مورد تقاضا هستند و مردم همواره به خدماتی که این مشاغل ارائه می‌کنند نیاز دارند؛ یکی از این مشاغل تعمیر تلفن همراه است. امروزه به دلیل گسترش استفاده از گوشی‌های موبایل، تعمیرات این محصولات هم بیش‌ازپیش تقاضا دارد که این موضوع یک امر طبیعی است. این مسئله سبب شده که شغل تعمیر موبایل به یکی از پردرآمدترین مشاغل فعلی بازار تبدیل شود. شما چنانچه این شغل را انتخاب کنید با رعایت نکات ساده‌ای مثل:

به‌روز بودن و آشنایی با روش تعمیر جدیدترین گوشی‌ها، ارائه سرویس تعمیر موبایل پیشرفته و باکیفیت، سرعت عمل و خوش‌قولی، نرخ مناسب و نهایتاً تبلیغات خوب در فضای مجازی می‌توانید از تعمیر تلفن همراه حسابی پول دربیاورید.

  • آموزش آنلاین

شما ممکن است به یکی از زبان‌های خارجی تسلط خوبی داشته باشید یا حتی شاید سازی را خیلی خوب بنوازید.

هر مهارتی دارید که در آن مسلط هستید آموزش آنلاین مهارتتان برای شما گزینه خوبی است. ارائه آموزش آنلاین می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد با هزینه‌های فوق‌العاده کم باشد.

  • خدمات بازاریابی

همه شرکت‌ها و سازمان‌ها از مشاوران و تیم‌های بازاریابی استفاده می‌کنند تا بتوانند برند خود را بهتر به بازار معرفی کنند و فروش و سود خود را افزایش دهند. آژانس‌های بازاریابی می‌توانند درازای ارائه خدمات خود پول خوبی به‌دست بیاورند و بسیاری از شرکت‌ها هم چون به خدمات آنها نیاز دارند حاضرند برای رشد و کسب‌وکارشان این پول را به آژانس‌های بازاریابی بپردازند.

امروزه به لطف پیشرفت فناوری و اینترنت، فعالیت بازاریابی می‌تواند از راه دور انجام شود و مشاوران بازاریابی خدمات خود را آنلاین ارائه کنند و همان درآمد خوب و چشمگیر را کسب کنند.

  • خدمات حقوقی

مشاوره حقوقی ازجمله مشاغلی است که مشاوران آن به ازای خدمات خود مبلغ قابل‌توجهی به‌دست می‌آورند. اگر تحصیلات دانشگاهی شما در رشته حقوق باشد و تجربه خوبی هم داشته باشید حتماً به اینکه مشاوره حقوقی را در بستر اینترنت یا تلفنی ارائه دهید فکر کنید. از این راه‌ها با زحمت کمتر به درآمد خوبی دست پیدا می‌کنید.

  • آموزش مهارت‌های رفتاری و سبک زندگی

کسانی که می‌خواهند مهربان‌تر، لاغرتر و سالم‌تر باشند، حتماً به مربیان شخصی نیاز خواهند داشت.

کسب مهارت در آموزش‌های شخصی خیلی گران نیست و هنگامی‌که شما حرفه‌ای واجد شرایط باشید، می‌توانید خدمات خود را ارائه دهید. برای اینکه حرفه‌ای شوید می‌توانید به مؤسساتی که زیر نظر دانشگاه‌ها و یا نهادهای دولتی فعالیت می‌کنند مراجعه کنید و این مهارت‌ها را فراگیرید. با مدتی کارآموزی زیر نظر اساتید خود می‌توانید کم‌کم شرایط آموزش را به دیگران پیدا کنید. این کار نه‌تنها کسب‌وکاری است که هرروز تقاضا برای آن بیشتر می‌شود که به رشد شخصی خودتان هم کمک قابل‌توجهی می‌کند.

ارسال نظر