|
کدخبر: 53169

وضعیت تور‌های ایرانی و خارجی آخر هفته + قیمت

کارشناس تور و پرواز‌‌های خارجی گفت:بلیت هواپیما تهران - استانبول که در روز‌‌های عادی با نرخ ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌‌رسید برای ایام تعطیلات تا ۲میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز فروخته می‌شود.

گسترش‌نیوز : تور شامل ( پرواز رفت + پرواز برگشت + هتل) است.

نرخ تور با بیشتر شدن تعداد ستاره‌ها و روز‌ها افزایش می‌یابد. در تور‌های ترکیه ترانسفر فرودگاهی و مترجم در پکیج تور در نظر گرفته می‌شود و اما هتل‌ها تنها صبحانه را برای مسافران در نظر می‌گیرند. در تور‌های مشهد به طور معمول پکیج تور به همراه سه وعده غذایی به ازای هر روز است. گسترش‌نیوز در زیر وضعیت تور‌های ایرانی و خارجی آخر هفته را بررسی می‌کند:

نرخ تور استانبول

نرخ تور استانبول ( شامل پرواز رفت+ پرواز برگشت + هتل ) برای آخر هفته برای اقامت در هتل ۴ ستاره تاپ یا ۵ ستاره در حدود ۴ میلیون تومان در بین آژانس‌‌های هواپیمایی به فروش گذاشته می‌شود.

حسام شهاب‌‌فر، کارشناس تور و پرواز‌‌های خارجی در ارتباط با نرخ بلیت‌‌های هواپیما و تور‌‌های مسافرتی برای آخر هفته گفت: بلیت‌ پرواز‌‌های خارجی افزایش چشم‌‌گیری‌ نداشته است. بلیت هواپیما تهران - استانبول که در روز‌‌های عادی با نرخ ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌‌رسید برای ایام تعطیلات آخر هفته افزایش یافته است. در حالی که پرواز استانبول - تهران به ۴۰۰ هزار تومان در این ایام رسیده است. بیشترین گرانی را برای ایام تعطیلات عید فطر داریم به شکلی که قیمت بلیت یک طرفه تهران استانبول به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

رئيس اتاق بازرگانی ایران و هند در آستانه رویداد معدنی مطرح کرد؛ نمایشگاه، محلی برای افزایش مبادلات تجاری

نرخ تور هوایی مشهد

تور هوایی مشهد برای روز‌‌های آخر نسبت به وسط هفته گران تر است. با توجه ایام شهادت امام علی علیه السلام برخی آژانس‌‌های هواپیمایی با قیمت‌‌های بالاتر، اقدام به فروش تور می‌کنند اما به شکل کلی افزایش چندانی نداشته است. مسافران باید در نظر داشته باشند برای خرید تور حتما نرخ تور‌ها را با چند آژانس هواپیمایی چک کنند. نرخ تور مشهد (پرواز رفت + پرواز برگشت+ هتل + شام و ناهار و صبحانه) در حدود ۸۰۰ هزار تومان برای ۳ روز اقامت در هتل‌‌های ۳ ستاره است. این نرخ‌ها با افزایش ستاره‌های هتل و تعداد روز‌ اقامت افزایش می‌‌یابد. نرخ بلیط هواپیمای تهران- مشهد برای امروز ۶ خرداد از ۱۹۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌‌رسد درحالی که دیروز ۵ خرداد این نرخ از ۳۰۰ هزار تومان توسط آژانس‌های هواپیمایی به فروش رسید.

نرخ تور هوایی کیش

تور هوایی کیش از تهران برای آخر هفته در متوسط نرخ ۱میلیون تومان به مسافران فروخته می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها