|
کدخبر: 92263

ارائه سازکار کنترل بازار خودرو تا پایان فروردین

قیمت های خودرو‌ها در مبدا تغییری نکرده و برای کنترل بازار هم تا پایان فروردین برنامه‌ای ارائه خواهیم کرد.

گسترش نیوز: عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در جمع خبرنگاران گفت: از فردا تغییرات قیمتی را هر روز مورد ارزیابی قرار خواهیم داد تا با شروع مجدد کسب و کار‌ها هم سود تولید کنندگان و هم حقوق مصرف کنندگان تامین شود.

او درباره میزان نظارت‌ها گفت: ارزش پرونده‌های کشورمان ۳۲۵ درصد افزایش پیدا کرده و این نشان می‌دهد سازمان حمایت و سازمان‌های صمت استان‌ها از هیچ برخوردی با سودجویان در هیچ نقطه‌ای از کشور، حتی در کف بازار اجتناب نخواهد کرد.

تابش تاکید کرد: اگر کسی به دنیال سودجویی از فضای خاصی که در کشور حاکم شده باشد قطعا با برخورد ماموران سازمان مواجه شده و اجازه انجام چنین تخلفاتی به آن‌ها داده نمی‌شود. مدتی قبل بحث افزایش قیمت برخی خدمات مطرح شده اما تا به امروز هیچ یک از قیمت‌ها افزایش پیدا نکرده است.

او درباره تغییرات قیمتی به وجود امده در بازار خودرو گفت: میزان خرید و فروش خودرو در چند مدت اخیر حدوداً به صفر رسیده است و نمی‌توان درباره قیمت‌ها اظهار نظر کرد؛ برخی به دنبال سودجویی از طریق قضای مجازی به دنبال تغییرات قیمتی هستند و نمی‌توان بر این اساس برای بازار خودرو نظر داد.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: قیمت های خودرو‌ها در مبدا تغییری نکرده و تغییرات قیمتی به بازار آزاد مربوط است؛ برای کنترل بازار هم تا پایان فروردین برنامه‌ای ارائه خواهیم کرد.

منبع: اسب بخار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها