|
کدخبر: 84212

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل:

دولت به خودروسازان داخلى اعتماد کند

مدیرعامل ایران خودرو دیزل ضمن تاکید بر توانایى این شرکت در تولید خودروهاى تجارى گفت: تقاضا داریم دولت به خودروسازان داخلى اعتماد و از آنها حمایت مالى و قانونى کند.

گسترش‌نیوز : محمد زالى در آیین تحویل خودروهاى آتش‌نشانى ایران خودرو دیزل به فرودگاه‌ها و ناوبرى هواپیمایى که با حضور وزیر راه و شهرسازى آغاز شد، اظهار کرد: از دولت تقاضا داریم که درمورد تولید خودروهاى تجارى به ما اعتماد کند چرا که ما مى توانیم تمام نیاز کشور را در بخش خودروهاى تجارى تامین کنیم؛ البته در این راستا نیاز داریم که دولت نیز به لحاظ قوانین مالى کمک حال ما باشد.

وى همچنین به ضرورت بررسى دقیق قیمت‌گذارى خودرو تاکید کرد و گفت: درحال‌حاضر یکى از مسائل مهم خودروسازان، قیمت گذارى خودرو است که باید این موضوع عالمانه بررسى شود؛ البته برخى تصور مى کنند که خودروسازان با درخواست اصلاح قیمت‌ها به دنبال گرانفروشى هستند درحالی‌که چیزى به نام گران فروشى در منطق خودروسازى‌ها وجود ندارد.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با بیان اینکه این شرکت نخستین شرکتى است که از آزمون تست سربلند بیرون آمده، اظهار کرد: ایران خودرو دیزل توانایى تولید شاسى خودروهاى برف روبى، نمک پاشى و برف پرتاب کنى را دارد و در این زمینه وزارت راه باید نیاز خود را به ما اعلام کند؛ همچنین براى نوسازى خودروهاى فرسوده و تولید خودروهاى کشنده نیز مى توانید روى این شرکت حساب باز کنید.

زالى با اشاره به موضوع واردات خودروهاى دست دوم تصریح کرد: این اقدام نتایج خوبى به همراه ندارد چراکه ما ظرفیت تولید خودروهاى صفر کیلومتر را در کمترین زمان و قیمت بهینه داریم و مى توانیم جایگزین بهترى به جاى واردات خودروى دست دوم باشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها