|
کدخبر: 62663

ایران‌خودرو: تمام فرآیند فروش را در اختیار قوه قضاییه قرار می‌دهیم

قائم مقام ایران خودرو در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: اطلاعات تمامی فرآیند فروش در شرکت ایران خودرو موجود است و در صورت نیاز در اختیار مراجع ذی ربط و قوه قضاییه قرار خواهد گرفت.

گسترش‌نیوز : مصطفی خان کرمی گفت: تمامی اطلاعات مربوط به فرآیند فروش و هر آنچه که لازم باشد در سیستم‌های شرکت موجود است و در‌ صورت نیاز در اختیار مراجع ذی ربط و قوه قضاییه قرار خواهیم داد.

وی در خصوص جزییات دستگیری مدیرعامل ایران خودرو و ارتباط آن با حوزه فروش گفت: بعید می‌دانم این دستگیری ارتباطی با حوزه فروش داشته باشد و در‌ مورد افزایش قیمتی هم که چند هفته پیش اعمال شده بود، در سیستم نرخ تمامی خودرو‌ها به قیمت‌های قبلی اصلاح و ما به التفاوت دریافتی از تمامی ۵۸۰ مشتری به حسابشان واریز شد و موضوع به سازمان بازرسی کل کشور نیز اطلاع داده شد.

قائم مقام ایران خودرو ادامه داد: قرار بود آقای یکه زارع بعد از مجمع سالیانه کناره‌گیری و مدیرعامل جدیدی معرفی شود، اما این اتفاق نیافتاد.

خان کرمی در خصوص برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها در مورد تخلفات مختلف شرکت‌های خودروساز گفت: برخی شایعات مانع فعالیت شرکت‌های خودرویی می‌شود و تمرکز مدیران در این شرکت‌ها را بهم زده است.

منبع: میزان

ارسال نظر