|
کدخبر: 58969

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران‌خودرو

شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۸/۰۵/۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می‌گردد.

گسترش‌نیوز: با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف‌کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

شرایط و توضیحات روش فروش اعتباری:

در این روش فروش صرفا" مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک‌های طرح " سامانھ صیاد " را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر‌کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان‌پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد، و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد. ضمنا" چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا" از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک، دو و …) وجود ندارد و عنوان صادر‌کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چکها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی‌های محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

jadvalirankhodro1.jpg

منبع: دنده۶

ارسال نظر