|
کدخبر: 58448

پراید و پژو در صدر شماره‌گذاری خودروها

رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از کاهش ۵۶ درصدی شماره‌گذاری خودروهای نوشماره و ۷۵ درصدی اسقاط خودروها در امسال خبر داد.

گسترش نیوز - سرهنگ علی محمدی دراین‌باره گفت: بر اساس آمارهای پلیس راهور، نقل و انتقال خودروها در امسال کاهش سه درصدی داشته است.

peraid.jpg

وی با اشاره به شماره‌گذاری خودروهای نو شماره نیز گفت: امسال حدود ۲۱۰۰ دستگاه خودروی وارداتی شماره‌گذاری شده که این رقم نسبت به سال گذشته ۷۱ درصد کاهش داشت.

رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا افزود: در بخش شماره‌گذاری خودروهای نو شماره داخلی نیز با کاهش ۵۶ درصدی مواجه بودیم به شکلی که در امسال حدود ۱۵۲ هزار دستگاه خودروی داخلی در کشور شماره‌گذاری شده است که بیشترین آنها به ترتیب پراید ۱۳۱، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، تیبا ۲ و ساینا بوده‌اند.

به گفته وی، در مجموع در بخش خودروهای نو شماره اعم از داخلی و وارداتی امسال ۵۶ درصد کاهش داشته‌ایم.

رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از کاهش ۷۵ درصدی اسقاط خودروهای فرسوده در امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس آمارها امسال تنها ۴۶۰۰ دستگاه خودروی فرسوده از رده خارج شده است که در مقایسه با سال گذشته کاهش بسیار زیادی را نشان می‌دهد این در حالی است که در سال گذشته نیز با روند کاهشی مواجه بودیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر