|
کدخبر: 55995

همزمان با رونق تولید، تحویل هم سرعت گرفت؛

تحویل ۶۰ هزار خودرو توسط ساپیا/ تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه ادامه دارد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: این گروه خودروسازی از نخستین روز کاری سال ۹۸ تا پایان خردادماه، بیش از ۶۰ هزار دستگاه انواع محصولات خود را به مشتریان تحویل داده است.

گسترش‌نیوز: حسین کاظمی طرقی افزود: در کنار اجرای برنامه موفقیت‌آمیز رونق‌بخشی به جریان تولید و با برنامه‌ریزی مناسب، تسریع در تحویل خودرو به مشتریان در دستورکار قرار گرفت و گروه سایپا موفق شد در بهار امسال بیش از ۶۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل دهد.

kazemi99.jpg

به گفته وی بخشی از این خودروها، مربوط به تعهدات قبلی بوده و بخش دیگر آن برای پاسخگویی به تعهدات مربوط به فروش فوری و تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

کاظمی گفت: برنامه تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای دارای کسری قطعات پیشرفته در گروه خودروسازی سایپا به خوبی پیش می‌رود و در ماه‌های آتی روند عرضه خودرو به بازار و تحویل خودروهای معوق مشتریان نیز با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: براساس اولویت‌بندی‌های صورت‌گرفته و شناسایی مصرف‌کنندگان نهایی، روند عرضه خودرو را تا ایجاد آرامش کامل در بازار و جلب رضایت مشتریان ادامه خواهیم داد.

منبع: سایپا نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها