|
کدخبر: 55436

جهانگیری: شرایط کشور به دلیل فشارهای آمریکا خاص است

اسحاق جهانگیری صبح امروز (سه‌شنبه) به‌منظور افتتاح چند طرح عمرانی و کشاورزی و نیز گفت‌وگو با مسئولان و نخبگان وارد استان زنجان شد.

گسترش‌نیوز: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در بدو ورود و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط کشور به خاطر فشارهای بین‌المللی امریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، گفت: باید سیاست‌های دولت برای عبور از این مقطع و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولان استان در حوزه‌های اقتصادی و بودجه تشریح شود.

jahangiri-e.jpg

جهانگیری با بیان اینکه اگر مردم و فعالان اقتصادی به صورت دقیق در جریان مسائل کشور قرار گیرند می‌توانیم از این مقطع عبور کنیم، تصریح کرد: راهکارهای خوبی در این زمینه تدوین شده است و امیدواریم بتوانیم با موفقیت این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم.

معاون اول رئیس‌جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز ارادت و سلام خدمت مردم عزیز، انقلابی و ولایتمدار استان زنجان اظهار کرد: در این سفر چندین طرح صنعتی، کشاورزی و عمرانی افتتاح خواهد شد و با مسئولان و نخبگان استان در مورد مسائل، محدودیت‌ها و مشکلات استان زنجان و راهکارهای مرتفع کردن آن گفت‌وگو خواهم کرد.

در این سفر وزیر دفاع پشتیبانی و نیروهای مسلح، معاون مناطق محروم و توسعه روستایی ریاست جمهوری، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور جهانگیری را همراهی می‌کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر