|
کدخبر: 55131

اختصاصی گسترش‌نیوز:

۷ نفر در این کاروان می‌توانند بخوابند + تصاویر

کاروان‌ها جزء وسایل نقلیه‌ای هستند که بر خلاف ایران در سایر کشورها به شدت مورد توجه قرار دارند. یکی از شرکت‌های سازنده آلمانی، نمونه‌ای ساخته که فضای کافی برای خوابیدن ۷ نفر را دارد.

گسترش‌نیوز: با توجه به این که از کاروان‌ها برای مسافرت استفاده می‌شود، امکان استراحت و فضای مناسب برای خواب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یک شرکت آلمانی، کاروانی ساخته که فضای مناسب برای خوابیدن و استراحت ۷ نفر را در خود دارد و علاوه بر آن می‌توان در آن وسایل حمل و نقل دیگر مانند دوچرخه را نیز جای داد.

carvan1.jpg

carvan2.jpg

carvan3.jpg

کلید ساخت چنین کاروانی تنها در طراحی آن وجود دارد و این کاروان که مدل آن ۶۳۰me است در بخش عقب شامل یک تخت‌خواب است که می‌توان ارتفاع آن را تغییر داد. علاوه بر آن یک تخت‌خواب دیگر نیز در این کاروان وجود دارد که مسافران می‌توانند از آن نیز استفاده کنند و حتی آن را از کاروان بیرون بکشند. این موارد مربوط به بخش عقب کاروان است و در قسمت جلو نیز دو تخت‌خواب دیگر وجود دارد ضمن این که یک تخت‌خواب یک نفره هم در کنار آن جای گرفته است.

carvan4.jpg

carvan5.jpg

carvan6.jpg

این کاروان آلمانی که نام برند سازنده آن کانوس است علاوه بر دارا بودن این تعداد تخبت‌خواب امکانات دیگری نظیر سینک ظرف‌شویی، یخچال، آشپزخانه و بسیاری از موارد دیگر که در سایر کاروان‌ها وجود دارد را شامل می‌شود. یک حمام و سرویس بهداشتی نیز در این کاروان وجود دارد همچنین در بخش‌های مختلف ان سوکت‌های شارژ usb‌ و برق ۱۲ ولت و ۲۲۰ ولت تعبیه شده است. کاروان ذکر شده از پیشرانه ۲.۳ لیتری فیات دوکاتو بهره می‌برد که توانایی تولید ۱۱۸ اسب بخار را دارد.

carvan8.jpg

carvan9.jpg

در دنیای کاروان‌ها، تعداد محدودی وجود دارند که توانایی و امکانات این ون آلمانی را شامل می‌شوند. ون ذکر شده، جادارترین نیست اما می‌توان فضای آن را کاملا طراحی‌شده و اقتصادی دانست. با وجود این که امکان استراحت و خوابیدن ۷ نفر در این کاروان وجود دارد اما به طور کلی فضای مناسب برای صرف ناهار و شام ۴ نفر است. در صورتی که جزء خانواده‌های پر تعداد و علاقه زیادی به سفر داشته باشید، این کاروان می‌تواند یک گزینه کاملا منطقی باشد. قیمت این کاروان ۵۸ هزار ۳۲۵ دلار اعلام شده است که در صورت محاسبه با نرخ ارز آزاد ( حدود ۱۳ هزار تومان ) قیمت آن به پول ایران حدود ۷۵۸ میلیون تومان خواهد شد.

ارسال نظر