|
کدخبر: 55100

اختصاصی گسترش‌نیوز:

جزئیاتی از سلتوس، کراس‌اوور جدید کیا + تصاویر

کیا در ساخت کراس‌اوورها تبحر بالایی دارد و این روزها همانند سایر شرکت‌های خودروساز تمرکز خود را بر روی ساخت این سگمنت گذاشته است. قرار است محصولی جدید از این برند به نام سلتوس به زودی رونمایی شود.

گسترش‌نیوز: سلتوس نام کراس‌اوور جدید کیا است که این برند به تازگی تیزرهای ویدیویی از آن منتشر کرده است. این نکته مشخص است که کیا تمرکز خود را بر روی ساخت خودروهای کراس‌اوور و شاسی‌بلند گذاشته است چرا که بازار این خودروها به شدت داغ است و خریداران تمایل زیادی به این سگمنت دارند. با وجود این که در تیزر منتشر شده بخش‌های زیادی از خودرو به نمایش درآمده است اما همچنان باید منتظر رونمایی آن ماند.

seltos1.jpg

seltos2.jpg

seltos3.jpg

seltos5.jpg

با توجه به تیزر منتشر شده این حس القا می‌شود که کیا به دنبال ساخت کراس‌اووری با ظاهر لوکس است. این کار با استفاده از چراغ‌های جلو، جلوپنجره و طراحی منحصر به فرد در بخش عقب خودرو انجام شده است. آنطور که مشخص شده در بخش داخلی خودرو یک صفحه نمایش لمسی با اندازه ۱۰.۲۵ اینچ وجود دارد اما صفحه کیلومتر بر خلاف بسیاری از خودروها به صورت دیجیتالی نیست. کیا در حال کار کردن و عرضه نسل جدید سورنتو و موهاوی، مدل تلوراید و سول است بنابراین مدل سلتوس را برای افزایش گستردگی در زمینه خودروهای کراس‌اوور خود قرار است داشته باشد. سلتوس مدل ۲۰۲۰ قرار است در ماه آتی رونمایی شود و باید تا زمان رونمایی برای مشخص شدن جزئیات بیشتر منتظر ماند.

seltos6.jpg

seltos7.jpg

seltos8.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها