|
کدخبر: 52588

طرح ترافیک ۹۷ چه زمانی منقضی می‌شود؟

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: ۳۱ اردیبهشت آخرین مهلت استفاده از طرح ترافیک سال ۹۷ سازمان ها، نهادهای دولتی و عمومی است.

گسترش‌نیوز : عمار سعیدیان فر روز دوشنبه گفت: بر این اساس از روز چهارشنبه خودروهاینهادهای دولتی و عمومی برای ورود به محدوده‌های طرح ترافیکی حتما باید طرح ترافیک امسال را داشته باشند تا جریمه نشوند.وی تصریح کرد: طرح‌های ترافیک خبرنگاری سال ۹۷ تا تعیین تکلیف سهمیه‌های امسال همچنان معتبر است.

سعیدیان فر اظهار امیدواری کرد که تا چند روز آینده طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۸ به متقاضیان واجد شرایط داده شود.وی خاطرنشان کرد: اسامی افرادی که سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کنند در سامانه شفافیت شهرداری تهران به نشانی shafaf.tehran.ir منتشر می‌شود.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه از اول تیرماه طرح کاهش آلودگی هوا( رینگ دوم طرح ترافیک) بجای طرح و زوج و فرد اجرایی می‌شود، تصریح کرد: تمامی خودروهای پلاک تهران ۲۰ روز در هر فصل می‌توانند به صورت رایگان در محدوده سابق زوج و فرد تردد کنند و برای تردد بیش از ۲۰ بار نیز نصف عوارض محدوده طرح ترافیک را برای هر روز پرداخت کنند.وی تاکید کرد: شرط بهره‌مندی از این ۲۰ روز تردد رایگان در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا ثبت نام خودرو در سایت تهران من به نشانی my.tehran.ir است.

زمان اجرای روزانه طرحهای ترافیکی تهران ۶: ۳۰ تا ۱۹ است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل نیز طرح‌های ترافیکی(ترافیک و زوج و فرد) اجرا نمی‌شود.محدوده طرح ترافیک از سمت شمال خیابان مطهری، از سمت جنوب خیابان شوش، از سمت غرب خیابان کارگر و از سمت شرق خیابان شریعتی و ۱۷ شهریور است.

همچنین طرح زوج و فرد که هنوز برقرار است تردد خودروها از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران براساس آخرین رقم سمت راست پلاک خودروها محدود می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر