|
کدخبر: 51247

اختصاصی گسترش‌نیوز:

این خودروها گران‌ترین هزینه بیمه را دارند + تصاویر

زمانی که یک خودرو خریداری می‌شود قاعدتاً باید به فکر هزینه‌های بعدازآن نظیر نگهداری و تعمیرات، بیمه و.... نیز بود. برخی از خودروها هزینه‌های بسیار بالایی را برای بیمه شدن روی دست صاحبان خود می‌گذارند که شنیدن ارقام آن‌ها سرسام‌آور است.

گسترش‌نیوز: اگر به دنبال خرید خودرویی هستید که هزینه بیمه پایینی داشته باشد می‌تواند یک مینی‌ون یا کراس‌اوور ارزان‌قیمت خریداری کنید. اما اگر به فکر خرید خودروهای لوکس، اسپرت یا سوپراسپرت هستید باید این فکر را نیز در گوشه ذهنتان داشته باشید که قرار است هزینه سنگینی برای حفاظت کامل و بیمه آن بپردازید. با توجه به آمار مشخص‌شده از یک وب‌سایت بیمه، نیسان جی‌تی‌آر در رتبه دوم ازلحاظ هزینه بیمه پس از بوگاتی شیرون اسپرت قرار دارد. ساده است؛ هرچه خودرو گران‌تر باشد هزینه تعمیرات آن بالاتر می‌رود و درنتیجه حق بیمه بیشتری نیز برای آن باید بپردازید. در ادامه قصد داریم به معرفی گران‌ترین خودروها ازلحاظ هزینه بیمه اشاره‌کنیم.

رتبه ۱۰: Mercedes-Benz S ۵۶۰ ۴ MATIC

هزینه سالیانه: ۳۵۱۴ دلار

s650amg.jpg

مرسدس‌بنز S۶۵۰ از پرچم‌داران این برند در مدل‌های کلاس اس محسوب می‌شود هرچند که نرخ پایین‌تری نسبت به مدل‌های AMG دارد اما هزینه بیمه بالایی برای آن باید بپردازید. این خودرو با بهره‌گیری از پیشرانه ۸ سیلندر توربو می‌تواند ۴۶۳ اسب‌بخار توان تولید کند. هزینه بیمه سالیانه این خودرو در نسخه پایه ۳۵۱۴ دلار است که این نرخ برای نمونه‌های فول و با امکانات بیشتر بالاتر نیز می‌رود.

رتبه ۹: Mercedes-AMG SL ۶۳

هزینه سالیانه: ۳۵۴۹ دلار

amgsl.jpg

زمانی که پشت فرمان مرسدس‌بنز SL۶۳ بنشینید که AMG نیز تغییراتی بر روی آن اعمال کرده است به‌سادگی این امکان وجود دارد که تصادفی برای شما رخ دهد. این خودرو به پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو مجهز است و می‌تواند ۵۷۷ اسب‌بخار توان را در اختیار شما قرار دهد به همین دلیل به‌واسطه شیطنت ممکن است کار دست خودتان دهید. نرخ پایه این محصول ۱۵۵ هزار دلار است بنابراین هزینه تعمیرات نیز قاعدتاً سرسام‌آور خواهد بود.

رتبه ۸: Mercedes-AMG S ۶۵

هزینه سالیانه: ۳۵۸۵ دلار

s650amg.jpg

تعداد قابل‌توجهی از محصولات مرسدس‌بنز در لیست گران‌ترین خودروها ازلحاظ هزینه بیمه وجود دارد. جای تعجب است که مرسدس‌بنز S۶۵ AMG با نرخ پایه ۲۳۳ هزار دلار تنها حق بیمه با ۷۱ دلار گران‌تر نسبت به مدل S۵۶۰ در جایگاه هشتم قرارگرفته است. این سدان لوکس از پیشرانه ۱۲ سیلندر توئین توربو بهره می‌برد و می‌تواند ۶۲۱ اسب‌بخار توان را تولید کند.

رتبه ۷: BMW i ۸

هزینه سالیانه: ۳۶۰۳ دلار

bmwi8new.jpg

ب‌ام‌و I۸ ازجمله محصولات منحصربه‌فرد این برند به شمار می‌رود که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. البته خودروی موردنظر در این لیست نمونه رودستر I۸ است که نرخ آن از ۱۴۷ هزار دلار شروع می‌شود. این خودرو با بهره‌گیری از بدنه فیبر کربن، سقف بازشونده و درهای باقابلیت باز شدن به نحو منحصربه‌فرد می‌تواند نظر همگان را به سمت خود جلب کند بنابراین باید انتظار هزینه بیمه بالایی را نیز داشته باشید.

رتبه ۶: BMW M ۷۶۰ i xDrive

هزینه سالیانه: ۳۷۰۵ دلار

m760.jpg

سری ۷ ب‌ام‌و نیز خاص و پرطرفدار است که در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شود. نسخه اسپرت سری ۷ با پیشوند M ازجمله کامل‌ترین نمونه‌ها است که نرخ آن از حدود ۱۵۷ هزار دلار شروع می‌شود. این سدان سنگین‌وزن به پیشرانه ۱۲ سیلندر توئین توربو مجهز است و می‌تواند با بهره‌گیری از این پیشرانه ۶۰۱ اسب‌بخار توان تولید کند.

رتبه ۵: Mercedes-AMG GT R

هزینه سالیانه: ۳۷۵۱ دلار

amggtr.jpg

مرسدس AMG GT به‌طورکلی در دو نسخه سدان و کوپه عرضه می‌شود که نسخه کوپه نیز در چندین نسخه مختلف وجود دارد. نمونه کوپه با پسوند R به پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو مجهز است و ۵۷۷ اسب‌بخار توان را تولید می‌کند. نرخ این خودرو در حدود ۱۶۰ هزار دلار است و هزینه تعمیرات و مخارج آن به‌شدت بالا است به همین دلیل هزینه بیمه بالایی نیز دارد.

رتبه ۴: Porsche Panamera

هزینه سالیانه: ۳۸۸۷ دلار

newpanamera.jpg

پانامرا تنها محصول برند پورشه است که در لیست گران‌ترین خودروها ازلحاظ حق بیمه قرار دارد. قاعدتاً این لیست بدون برند پورشه معنا نداشت ضمن این مدل ۹۱۱ نیز در رتبه ۱۱ ازلحاظ حق بیمه قرار دارد. نسل جدید پانامرا با برچسب نرخ ۱۰۰ هزار دلاری عرضه می‌شود و پیشرانه آن از نوع ۶ سیلندر ۳۳۰ اسب‌بخاری است.

رتبه ۳: Mercedes-Benz Maybach S ۶۵۰

هزینه سالیانه: ۳۹۱۷ دلار

maybach.jpg

مرسدس مایباخ S۶۵۰‌ یکی از گران‌ترین محصولات این برند محسوب می‌شود که به‌شدت لوکس و درعین‌حال گران‌قیمت است. نرخ نسخه پایه از حدود ۲۰۰ هزار دلار شروع می‌شود و پیشرانه این خودرو از نوع ۱۲ سیلندر است. این پیشرانه می‌تواند ۶۲۱ اسب‌بخار توان را برای این سدان لوکس فراهم آورد. معمولاً صاحبان چنین خودروهایی رانندگان شخصی دارند و ترجیح می‌دهند به‌جای شتابگری و رانندگی هیجان‌انگیز به‌صورت ریلکس در ردیف عقب خودرو استراحت کنند.

رتبه ۲: Nissan GT-R

هزینه سالیانه: ۳۹۴۱ دلار

nissangtr.jpg

رتبه دوم گران‌ترین خودرو ازلحاظ حق بیمه به یک خودروی غیر آلمانی تعلق دارد. نیسان جی‌تی‌آر نرخ بسیار بالایی ندارد و حدود ۱۰۰ هزار دلار برای خرید آن باید پرداخت کنید. موردی که باعث هزینه بالای بیمه این خودرو می‌شود اسپرت بودن این خودرو است ضمن این‌که معمولاً این خودرو در سرعت‌های بالا و غیرقانونی رانده می‌شود.

رتبه ۱: Bugatti Chiron Sport ۱۱۰ Ans

هزینه سالیانه: ۵۰۲۵۱ دلار

chironsport.jpg

یکی از خودروهای خاص که در نمایشگاه نیویورک امسال رونمایی شد از برند بوگاتی با مدل Chiron Sport "۱۱۰ Ans است که نرخ ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار دلاری برای آن در نظر گرفته‌شده است. شیرون اسپرت، گران‌ترین خودروی جدید جهان محسوب نمی‌شود اما یکی از گران‌ترین‌ها درزمینهٔ هزینه بیمه است. هزینه بیمه این خودرو با ۳۲۶ هزار دلار تخفیف به‌صورت سالیانه ۵۰ هزار و ۲۵۱ دلار است که مقدار ماهیانه آن حدود ۴ هزار دلار می‌شود.

ارسال نظر