|
کدخبر: 49969

آغاز فروش فوری پژو ۴۰۵ + جزییات

طرح فروش فوری تنظیم بازار پژو ۴۰۵ GLX از امروز ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

گسترش‌نیوز: امکان ثبت نام در این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و نرخ این خودرو در این طرح، ۶۳ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۴۰۰ تومان پیش‌بینی شده است.

peugeot405.jpg

مدل دوگانه سوز این خودرو نیز ۶۵ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۴۰۰ تومان بوده و موعد تحویل خودروها ۳۰ روزه است.

در این طرح نیز همانند سایر طرح ها، ظرفیت ثبت نام برای هر کدملی از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو بوده و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی ایران خودرو فسخ خواهد شد.

در این بخشنامه امکان ثبت نام برای افراد بالی ۱۸ سال امکانپذیر بوده و همه مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کرده‌اند قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند و هر ثبت نام مغایر با با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.

در این طرح جهت واریز مبلغ بالای ۵۰ میلیون تومان، مشتریان باید پس از دریافت ردیف قرارداد از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو « بخش میز کار مشتری» حداکثر تا ۲۴ ساعت الباقی مبلغ را واریز کنند در غیر این صورت قرارداد مذکور غیرفعال شده و وجه مشتری مسترد خواهد شد.

پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف نخواهد داشت و در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق همه قراردادها ۳۰ درصد سالیانه ( دو و نیم درصد ماهیانه) جریمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

منبع: خودروکار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها